رشت- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در رشت گفت: دشمنان شهید حججی را توسط چند سگ داعشی دستگیر کردند اما روحیه عاشورایی شهید حججی همه را شرمنده کرد.

روحیه عاشورایی شهید حججی همه را شرمنده کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در یازدهمین یادواره ۱۱۴ شهید عاشورایی اطلاعات و عملیات استان گیلان اظهار کرد: همه افتخار می‌کنند که جزئی از خانواده‌های شهدا باشند و همه به‌گونه‌ای بدهکار شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستند.

وی با اشاره به پراکندگی شهدای اطلاعات و عملیات در گیلان، افزود: بسیار حائز اهمیت است که رزمندگان دفاع مقدس گیلان بااینکه گیلان استان مرزی است خود را به استان‌های درگیر جنگ رسانده و هم رکاب با سایر رزمندگان دفاع می‌کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه رزمندگان اطلاعات همچون اعضای یک خانواده یک وظیفه‌ای را بر دوش می‌کشیدند، گفت: یک رزمنده اطلاعاتی دفاع مقدس همچون چراغ‌قوه‌ای می‌ماند که هم در قبل از رزم و هم حین و هم در پس‌ازآن حضور دارد.

اسماعیلی بابیان اینکه یک اطلاعاتی می‌داند که باید در هر عملیاتی هزینه بدهد، خاطرنشان کرد: اطلاعاتی یعنی رساندن ندانسته‌ها به آن‌هایی که منتظر هستند تا اطلاعاتی را به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه برادران سپاه همچون برادر در کنار ارتش هستند، بیان کرد: سپاه و ارتش تنها با هم یک مشکل‌دارند و آن‌هم سبقت گرفتن گوی شهادت و نابودی استکبار جهانی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اذعان به اینکه ارتش و سپاه یک تفکر هستند که در جهتی یکسان و همسو در حرکت هستند، افزود: سپاه و بسیج و ارتش شمشیری دارند که تمام توان خود را به کار گرفته اند تا جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را بدهند.

اسماعیلی بابیان اینکه حضور در این مراسم صرفا گزارش دهی است، گفت: باید مرور و بررسی کرد که چرا دشمنان انقلاب اسلامی را دشمن استکباری می‌دانیم.

وی بابیان اینکه کسی که منافع خود را بر منافع ما ترجیح می‌دهد دوست ما نیست، گفت: کسی که منافع خود را نسبت به ما ترجیح دهد و بمب اتم را در کشور خود علیه کشورها و زندگی ما را تحمیل کند دشمن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه کسی میهمان بیاید و میزبان بماند دشمن است، بیان کرد: تاکنون یک مسئول سرخ‌پوست در آمریکا نمی‌بینید و میهمان آمدند و میزبان شده اند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به صدام دست دادند و با دشمن دوست شدند و به ناموسشان تهدید کردند، گفت: دشمن میهمان می‌آید میزبان می‌آید و از ابزارهای کبر و غرور در این مسیر استفاده می‌کند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر شیطان بودن آمریکا و مستکبر بود در دنیا، گفت: آمریکا مستکبر عالم است و هم‌پیمانان با آن‌ها نیز از همچنان آن‌ها هستند و دست دادن با آن‌ها جایز نیست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه شهدای مدافع حرم امام ندیده اند اما سینه دشمن را می‌شکافند، بیان کرد: ایران اسلامی دست دشمنان را از بازو قطع می‌کند و جمهوری اسلامی ثابت کرده که اگر سربازان آمریکایی دستگیر هم شوند از آن‌ها پذیرایی می‌کنند.

اسماعیلی بابیان اینکه دشمنان شهید حججی را توسط چند سگ داعشی دستگیر کردند اما روحیه عاشورایی شهید حججی همه را شرمنده کرد، گفت: ما از جبهه مقاومت می‌کنیم و قرار نیست هر جا که دفاع مردیم بر اندازه خاک کشورمان افزوده شود.

وی بابیان اینکه آمریکا در افریقای جنوبی حمله‌ور شد و با استثمار جنگل آمازون را در تسخیر خود درآورد، گفت: آمریکا در ابتدا پایگاه نظامی می‌زند و سپس ائتلاف سیاسی می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه آمریکا تنها به نظامیان خود اعتماد دارد، گفت: برخی از شیوخ عربی از اینکه با دشمن دست دادند  و سلاح فروخته اند خوشحالند اما نمی‌دانند به خوشان چه خیانتی کرده اند.

اسماعیلی بابیان اینکه آمریکا جنایتکار است، گفت: امام در جماران تحلیلی داشته است که آمریکا شیطان بزرگ است و هر جه منافعش باشد ابتدا پایگاه نشامی می‌زند و سپس ائلاف را به راه خواهد اندات.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه آمریکا پس از ایجاد پایگاه نظامی و ائتلاف سیاسی وارد جنگ فرهنگی می‌شود، گفت: بسیاری از دست‌پرورده‌های آمریکایی اکنون به جنگ فرهنگی در کشورها با ذخایر راوان ورود می‌کنند و چشمشان به داشته‌های ملت ها است.

اسماعیلی بابیان اینکه باید برای ملت و مردم بود و سیاست را همچون دیانت خود اجرا کنیم گفت: نمی‌توان با استکباری که سیاستش همراه با ظلم است هم پیان بود.

وی بابیان اینکه آمریکا منافع خود را بر زندگی همه ملت ها ترجیح می‌دهد، گفت: ما قدمت ۲۵۰۰ ساله داریم و سازش ما با آمریکایی که میهمان آمده و میزبان مانده امکان‌پذیر نیست.

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه نظامیان ما به دنیال حذف ظلم در جهان هستند، گفت: پدافند هواپیمایی ایران هواپیمای شما را رصد کرد و تسلیحات و امکانات نظامی را برای کشورهایی که ظلم می‌کند فراهم می‌کردند.

اسماعیلی بابیان اینکه ارتش نیروی دریایی اجازه جسارت و تجاوز به هیچ احدی نمی‌دهد، گفت: تنها کسی که می‌تواند مانع از فرستادن حتی دزدان دریایی به جهنم می‌شود نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی‌های زمین و ارتش و سپاه اجازه تعدی به دشمن را نمی‌دهند، گفت: نیروی هوای هوا فضا ارتش و سپاه می‌تواند آنچنان به شما آسیب برسانند که نفهمید از کجا خورده‌اید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) نیروی‌های مردمی بلایی سر شما می آورد که حتی فرصت گریه کردن سربازان آمریکای را نیز نداشته باشند، گفت: تفاوت جمهوری اسلامی ایران با یک نظام خون‌ریز همچون آمریکا روحیه سلحشوری ملت ایران است.

اسماعیلی بابیان اینکه هرکسی که به آمریکا متصل شود به همه ی ملت ایران عرض می‌کنم که هر چه آمریکا به حمله بیشتر فکر کند به نابودی نزدیک‌تر است.

وی بابیان اینکه ایدئولوژی آمریکا جنگ است و در هر لحظه که ایران را زدند آن‌ها را رها نخواهیم کرد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن درو تما شده و به‌عنوان سربازی در این کشور آغازگر جنگ ممکن است آمریکا باشد اما پایان دهنده به جنگ ایران نخواهد بود و دست اسلام و موشک‌های سپاه و ارتش، کلکسیونی از گورستان برای شما ایجاد می‌کند مه در عمر خود ندیده باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تاید بر اینکه هر چه بیشتر شیطنت کنید اقدام ایران سنگین‌تر خواهد بود، گفت توان دفاعی ایران با دوران جنگ قابل مقایسه نیست و ایران گلستانی از نیروهای سلحشور در دنیا است.

اسماعیلی بابیان اینکه آمریکا بدهکار ترین دولت دنیا است، گفت: آمریکا به دلیل اینکه پایگاه نظامی ایجاد کند به دنیا بدهکار است و اما ما سربازان ایران ترس امریکا را در دنیا لمس کرده ایم و به‌زودی نابودی استکبار رقم خواهد خورد.

وی بابیان اینکه همسران شهدا پس از یک سال از شهادت همسرشان برای دشمنان رجز می‌خوانند، گفت: همه دشمنانی بداند که ما نقاط ضعف آمریکا و هر شبه قولی را می‌شناسیم و از توانمندی‌های یکدیگر باخبریم و چک شما را باسیلی پاسخ نخواهیم دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه تاریخ ۲۵۰ ساله آمریکا را نابود خواهیم کرد، گفت: در صف اول جبهه مقاومت خانواده‌های شهدا و فدائیان رهبری هستند اما در صف دشمن سربازانی هستند که پول گرفته اند و در رکابشان می‌جنگند.

اسماعیلی بابیان اینکه منتظر فرمان رهبر هستیم، گفت: منتظریم تا رهبر اجاره دهد و آن وقت اجازه نخواهیم داد تا هواپیماهای آن‌ها در کشورهای  همسایه پرواز کنند و باید در آب‌های خود به سر ببرند.

وی بابیان اینکه آسمان ایران پاک ترین آسمان دنیا است، گفت: ما به حرف هیچ‌کسی گوش نمی‌دهیم و به کسی دست می دهیم و لبخند می‌زنیم که برای ارزش‌های ما ارزش قائل باشد و به حدود دینی، مرزی، اعتقادی احترام بگذارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه تصور اینکه ترامپ باعث شد تا همبستگی ایران بیشتر شود اشتباه است، گفت: همبستگی ایران تنها با وجود رهبری زیاد می‌شود و ترامپ حتی یک خط از برجام نمی‌داند.

اسماعیل بابیان اینکه رسانه ها نباید غیر از راست بگویند و بلکه دروغ هم نباید بگویند، گفت: نباید رسانه ها به‌گونه‌ای عمل کنند که جنگ روانی دشمنان در جامعه اشاعه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل غلط می‌کند که به ایران حمله کنند، گفت: ممکن است در سیاست هر اظهار و نظری بشود اما جنگ مربوط به بچه های جنگ و رهبر و فرمانده کل قوا است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با تشکر از ابزار موضع مطلوب رئیس جمهور ملت، گفت: نباید در رسانه ها به‌گونه‌ای عنوان شود که بعد روانی به دشمن اطلاعات بدهیم چون اطلاعاتی‌ها دانش و اطلاعات را درگرو کسانی قرار می‌دهند که به درد جامعه بخورد.

اسماعیلی بابیان اینکه ۳۷۰۰ نقطه پدافند هوایی در ایران مستقر کرده ایم، گفت با پتانسیل مردم، ارتش و سپاه هوایی امن در ایران ایجاد کرده ایم و این نتیجه تعامل با یک دیگر  همبستگی ملت است و روز به روز توان دفاعی ایرا افزایش پیدا می‌کند.

وی بابیان اینکه ۱.۵ میلیون هواپیما را پدافند هواپیمایی را پایش کرده، گفت: ۶۰ میلیون مسافر در ایران با امنیت عبور کرده اند و این مصداقی بارز از از حقوق بشر ایران است.

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)  تا وقتی مردم هستند و خوی استکباری آمریکا باشد مرگ بر آمریکا باقی می‌ماند، کفت: اگر ایران ‌همین کار های خود را انجام داده ظرفیت برجام هم باید متعهد باشند و ما نیز به عنوان یک سرباز اگر آقا اجازه بدهد کار حساب‌شده را اجرایی خواهد کرد.
 اسماعیلی بابیان اینکه اگر سربازی هم در بعد نظامی، سیاسی و اقتصادی صحبت می‌کند یعنی مدافع اسلام و انقلاب است، گفت: باید با پیروی محض از رهبری ریشه استکبار را بکنیم و باید از شهدایی که یادگرفتن تا بدون سوال کردن به میدان نبرد بروند تاسی و الگوبرداری کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.