سید عباس صالحی با تأکید بر حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول و حاضر شورای فرهنگ عمومی باید با نگاه مثبت به این طرح توجه کنند.

حمایت وزیر ارشاد از ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور

قدس آنلاین- سید عباس صالحی با تأکید بر حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول و حاضر شورای فرهنگ عمومی باید با نگاه مثبت به این طرح توجه کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس افزود: دهه کرامت از مناسبت‌های مهم در کشور ماست که به اعتبار وجود مضجع شریف ثامن الحجج(ع) و مشهدالرضا که پایتخت معنوی کشور به شمار می‌رود، می‌تواند یک فرصت خوب برای برگزاری جشن‌های ملی در یک فضای معنوی و پربار باشد.
وی خاطرنشان کرد: طبعاً این موضوع باید مسیر خودش را طی کند و در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود. البته این شورا از اعضای مختلفی تشکیل شده و دستگاه‌های مختلفی در آن نماینده ‌دارند، اما این دستگاه‌ها باید با دید مثبتی به این طرح نگاه کنند و پس از تأیید این شورا در مرحله نهایی طرح ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور باید به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.
سید عباس صالحی تأکید کرد: وزارت ارشاد در این مسیر حامی این طرح است و قول می‌دهیم در این راه کمک کنیم تا این مناسبت در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.