رئیس دفتر روحانی اختلاف اسحاق جهانگیری با دولت و شایعاتی که درباره رابطه او با برخی اعضای کابینه و حتی شایعه خروج او را مطرح کرده بودند، تکذیب کرد و گفت: هیچ اختلافی بین اعضای دولت وجود ندارد و روابط ما تاکنون صمیمی بوده است.

تکذیب اختلاف میان جهانگیری با اعضای دیگر دولت/ هیچ حکمی برای قوچانی صادر نشده است

قدس آنلاین/ سیاست - خبرنگار حوزه دولت: رئیس دفتر روحانی اختلاف اسحاق جهانگیری با دولت و شایعاتی که درباره رابطه او با برخی اعضای کابینه و حتی شایعه خروج او را مطرح کرده بودند، تکذیب کرد و گفت: هیچ اختلافی بین اعضای دولت وجود ندارد و روابط ما تاکنون صمیمی بوده است.
محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چیزهایی را که در سایت‌ها می‌نویسند، جدی نگیرید.
وی در پاسخ به این پرسش که با وجود آنکه تصوب تحریم‌های کاتسا و اظهارات ترامپ تأثیری بر بازار ایران نداشت، برخی درصدد القای بحران در اقتصاد ایران در آینده هستند، گفت: تحریم جدیدی اکنون به وجود نیامده است. حرف‌هایی که آقای ترامپ زد، محتوا نداشت و بیشتر شعار بود و همه‌اش هم تکراری بود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه هم کارآفرینان و هم اقتصاددانان ما در کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه که در بازار ارز، بورس و اقتصاد کشور بعد از سخنرانی وی شاهد بودیم این بود که اتفاقی در این بازار نیفتاده است و حتی بعضی جاها بازار، علامت مثبت هم نشان می‌داد. وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر مسئولیت محمد قوچانی در دولت، گفت: هیچ حکمی برای محمد قوچانی صادر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.