دهدشت- در ۱۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منطقه‌ای بنام روستای«برآفتاب دشمن زیاری» واقع شده که فقر و محرومیت کمر مردمان این روستا را شکسته است.

چشمان بسته مسئولان بر مشکلات«برآفتاب دشمن‌زیاری» کهگیلویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛  در ۱۵ کیلومتری  شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منطقه‌ای بنام روستای«برآفتاب دشمن زیاری» واقع شده که فقر و محرومیت کمر مردمان این روستا را شکسته است.

یکی از اهالی در گفت و گو با قدس آنلاین با اشاره به مشکلات عدیده ای درروستا، گفت: از خدمات در حوزه های مختلف امکانات ورزش رشته فوتبال، والیبال، فوتسال کاملا محروم بوده و مسیر ارتباطی برآفتاب دشمن زیاری نامطلوب ،  و طرح هادی نیمه کاره رها شده است.

مهدی تندپور بیان کرد: جدولهای یکطرفه بی مصرف و درصورتی که لوله های گاز از کنار روستا می گذرد ولی گویا قرار است به روستا گازرسانی نشود.!

محرومیت ورزشکاران از حداقل امکانات ورزشی

 تندپور به عنوان نماینده ورزشکاران  درخواست زمین فوتبال برای جوانان ورزشکار روستا از خواسته های ورزشکاران این روستا بوده است.

عمودهای برق مزاحم باید جابجا شوند

وی به مشکلات حوزه برق روستا هم اشاره کرد و گفت: عمودهای برق نیاز به جابجایی دارند و باید جابجا شوند.

قطعی و خرابی خطوط تلفن

تندپور، قطعی شبکه های تلفن را معضل اساسی دیگر اهالی عنوان و متذکر شد: در حوزه برق در روستا نبودن روشنایی امشب عکس میگیرن برات

وی به مشکلات مدرسه ی روستا از جمله نبود آب شرب اشاره کرد و گفت:‌ابن مدرسه آب ندارد و قطع است.

نبود روشنایی معابر در شب

تندپور؛ نبودن روشنایی برای شب در روستا را از مشکلات اساسی عنوان و گفت: از مسئولان خواهشمندیم برای رفع مشکلات روستا؛ کمر همت بسته و اهالی این منطقه را مساعدت کنند.

 

وضعیت اسفبار مدرسه ابتدایی  «برآفتاب دشمن زیاری کهگیلویه

وضعیت اسفبار یک مدرسه ابتدایی در روستای «برآفتاب دشمن زیاری»، ضعف توجه آموزش و پرورش را به وضوح نشان میدهد به نحوی که نه فقط سر و وضع محوطه بلکه درب و پنجره کلاس های درس و تحصیل دانش آموزان در وضعیت بحرانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.