شهرکرد-ناظر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا به جزء تقویت انسجام ملی و وحدت هز چه بیشتر بین مردم و مسئولان نظام چیزی در پی نداشت.

یاوه گویی های ترامپ موجب تقویت انسجام ملی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید پورعلی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اطلاع از وضعیت فرهنگی استان، اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی و پیگیری و اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله وظایف شورای فرهنگ عمومی استان‌ها است.

وی افزود: اعضای شورای انقلاب فرهنگی متشکل از اعضای حقیقی، حقوقی و افتخاری است و یکی از مهم‌ترین اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی در کشور اعتلای فرهنگ عمومی در جامعه، گسترش فرهنگ اسلامی در شئون اسلامی و رفع غرب‌زدگی از فضای فرهنگی درکشور است.

پورعلی با اشاره به قدرت قانون گذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: بازآرایی جبهه انقلاب اسلامی، مدیریت راهبردی چالش‌های حوزه فرهنگ عمومی، سبک زندگی و آموزش و پژوهش از شاخصه‌های اجرایی این شورا است.

ناظر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: اجبار و قدرت اجتماعی از دیگر شاخصه های شوراهای فرهنگ عمومی استانی است و  از مأموریت‌های شوراهای فرهنگ عمومی تبدیل بایدها به باورهاست بنابراین شورا باید به وسیله اعضا یک جریان برای کمک به قانون طراحی کند .

وی گسترش فرهنگ اسلامی در شئون جامعه، تزکیه جامعه از غرب‌زدگی و سیاست‌گذاری و نظارت واحد بر فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر مأموریت‌های شورای فرهنگ عمومی کشور برشمرد .

پورعلی افزود:دین‌داری، رضایت از وضع زندگی، قانون‌گرایی، خانواده‌گرایی، احساس عدالت و آینده‌نگری در برنامه چهارم توسعه به شاخص‌های فرهنگ عمومی اضافه شده است.

ناظر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکار گفت: طبق نظر سنجی های انجام شده ۴۴ درصد از مردم ایران سخنرانی ترامپ را پیگیری کردند و در نهایت یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا به جزء تقویت انسجام ملی و وحدت هز چه بیشتر بین مردم و مسئولان نظام چیزی در پی نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.