کرج- استاندار البرز با بیان اینکه باید برای اقدامات استانی وحدت و مشارکت نهادها وجود داشته باشد گفت: تکالیف شهرداری در تامین منابع مالی باغ موزه استان اجرایی شود.

شهرداری کرج تکلیف خود را در قبال باغ موزه دفاع مقدس اجرایی کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در بازدید از اراضی باغ موزه دفاع مقدس در پارک جهان نما اظهار کرد:  حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کارهای فرهنگی در این زمینه نمادی از ۸ سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و ایثارگران این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم نمادی برای انتقال به نسل های آینده فراهم نماییم گفت: نسل های آینده باید از افتخارات نظام درس بگیرند.

وی در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور برای تصویرسازی و انتقال مفاهیم ارزشی رزمندگان اسلام  به نسل های آینده است.

نجفی با بیان اینکه استان البرز با جمعیت سه میلیونی در کنار شهر تهران ۱۲ میلیونی قرار گرفته گفت:در استان البرز باید مکانی وجود داشته باشد تا ارزش های دفاع مقدس والگوهای ایثار را معرفی کند.

وی در ادامه گفت:گلزار شهدای امام زاده محمد(ص) کرج هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

مدیر کل حفظ و آثارارزش های دفاع مقدس استان البرز نیزدر بازدید از اراضی باغ موزه دفاع قدس گفت: این مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اراضی ۴ و سه دهم هکتار احداث می شود.

 ابوالفضل اسلامی  با اشاره به اینکه در هفته آینده و با همکاری منابع طبیعی احداث این مکان آغاز می شود گفت: این موزه با ۶ هزار متر در دو طبقه با وسعت ۱۲ هزار مترمربع احداث می شود وساختمان اسناد نیزدر آن جانمایی شده است.

وی در ادامه افزود: فاز اول این طرح تا ۳۰ خرداد  ۹۷ و مابقی این پروژه تا پایان سال ۹۷ به بهره داری می رسد.

مدیر کل حفظ و آثارارزش های دفاع مقدس استان البرز در ادامه افزود: تا هفته آینده شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی این مرکز خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.