اهواز - معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه فاصله موشک های ایران با تل آویو تنها هفت دقیقه است گفت: خطایی از آمریکا سر بزند موشک های اتوماتیک و دوربرد ایران تل آویو را با خاک یکسان می کند.

فاصله موشک های ایران با تل آویو تنها هفت دقیقه است

به گزارش قدس آنلاین عبدالرضا حاجتی در تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه اهواز نسبت به یاوه گویی های ترامپ، در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: نقش طلاب و روحانیان در مبارزه با استکبار نقش برجسته ای است و استکبار جهانی از این قشر در هراس است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا سپاه پاسداران را تروریست بداند باید بیش از ۲ هزار کیلومتر پایگاه های خود را از ایران دور کند.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هر یک ماه یک بار از دستاوردهای نظامی سپاه سرکشی می کند و همواره بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت سپاه تاکید دارند.

وی افزود: به برکت خون شهدا روز به روز تکفیری های داعش در سوریه در حال عقب نشینی هستند و بر پیروزی های نیروهای مقاومت افزوده می شود.

سرهنگ حاجتی گفت: بسیج مردمی که در سوریه شکل گرفت تنها بسیج شیعه نیست بلکه اهل تسنن نیز در این جبهه نقش برجسته ای دارند و این چیزی است که استکبار جهانی از آن هراس دارد.

وی بیان کرد: اکنون ارتش های منظمی در کشورهای اسلامی در حال شکل گیری است که روز به روز بر کابوس های رژیم صهیونیستی و آمریکا می افزاید.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تهدیدها هیچ گاه تاثیری بر این حرکت های جهادی نداشته و دیگر آن زمانی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام بتوانند در لباس مبدل به اهل بیت(ع) اهانت کنند، گذشته است.  

وی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران در کنار حوزه، حوزه در کنار مردم، و مردم در کنار ولایت زنده هستند و از آرمان های نظام و انقلاب دفاع می کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.