تربت جام - سخنگوی شورای اسلامی شهر تربت جام از نصب المان شهید علی اکبر دهقان در خیابان اصلی این شهرستان خبرداد و گفت: شهید دهقان یک محور مشخص اسلامی و رهبر نهضت اسلامی در تربت جام بود.

المان رهبر نهضت اسلامی تربت جام نصب شد

هاشم بهرامی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: شهید علی اکبر دهقان پرچمدار نهضت جریان های روشنگری در قبل از انقلاب بود و توانست در اولین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی خدمات شایسته ای برای مردم انجام دهد.

وی گفت: تندیس شهید دهقان در ۵ سال گذشته در خیابان شهید دهقان نصب شده بود که متاسفانه کیفیت این تندیس از بین رفته بود واعضای شورا و شهرداری تربت جام  با شرح حال زندگی نامه و خدمات خیر خواهانه این شهید با نصب یک المان جدید در محل نصب نموده بطوریکه از دوطرف خیابان قابل مشاهده خواهد بود و ضرورت دارد به ابعاد شخصیتی سرداران شهید بخصوص این شهید ملی هفتم تیر که توسط منافقان کوردل در سال ۱۳۶۰به شهادت رسید بیشتر پرداخته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تربت جام در پاسخ به خبرنگا ما که چرا اغلب خیابانهای شهیدان بهشتی، دهقان، مدرس وعلیمردانی با نام مستعار در بین مردم رایج است گفت: برای ترویج فرهنگ و شهادت و روحیه انقلابی گری که مقام معظم رهبری تاکید دارد بزودی تمام خیابان های مزین با نام  شهیدان بهشتی، آیت الله مدرس و عیلمردانی با نصب تندیس و شرح حال زندگی نامه این بزرگان در خیابان های تربت جام نصب خواهد شد تا مردم و نسل های جدید در جهت آشنایی با سرداران شهید تربت جام نسبت یادآوری نام شهیدان در خیابان های اصلی فرهنگ سازی شود.

 وی افزود: همچنین باهمکاری شهرداری تربت جام همه کوچه هایی که به این خیابان ها متصل است به نام همین شهیدان نامگذاری خواهد شد و لازم است شهروندان برای ترویج فرهنگ شهادت از نام های مستعار این خیابان ها خوداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.