تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است و برای دستیابی به این مهم، بخش بین الملل آستان قدس تلاش‌ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان، اظهار داشت: در سیاست اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تجارت با همسایگان در اولویت است.
وی افزود: مشهد سالانه افتخار میزبانی خیل عظیمی از زائران پاکستانی را دارد؛ باید در جهت تسهیل تشرف این زائران زیر ساخت‌های سفر در حوزه هوایی و زمینی بیش از پیش فراهم شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روابط دوستی عمیقی میان ملت پاکستان و انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: همان محبتی که مردم پاکستان دیروز به امام خمینی(ره) داشتند، امروز نسبت به امام خامنه‌ای دارند.
وی تصریح کرد: ستادی متشکل از آستان قدس، استانداری، وزارت خارجه و چند نهاد دیگر برای خدمت رسانی شایسته به زائران پاکستانی مشهد تشکیل شده و خوب است ستادی نیز برای تسهیل شرایط زیارت برای این زائران در پاکستان تشکیل شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: آستان قدس به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است و برای دستیابی به این مهم، بخش بین الملل آستان قدس تلاش‌ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.