اصفهان- رئیس هیأت‌مؤسس و هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایران در حوزه‌ علم و فناوری بدون تردید جزو بالاترین سطوح منطقه و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است و در حوزه‌ تمدن و فرهنگ‌سازی هیچ کشوری به اندازه‌ ایران سهیم نبوده است.

ایران در حوزه‌ علم و فناوری جزو ۱۰ کشور برتر دنیاست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت‌مؤسس و هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: هر استان در تمام زمینه‌ها اعم از اداری، مالی، آموزشی، پژوهشی و... باید به خودکفایی برسد و لازمه‌ رسیدن به یک نتیجه‌ مطلوب کلی، کار و تلاش همه‌ مدیران در تمامی واحدها و مراکز آموزشی برای حیثیت جمعی و نگاه به توسعه‌ کلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: همانگونه که در حوزه‌ آموزش و پژوهش فعالیت‌های چشم‌گیر و سازنده‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ایم، لازم است در زمینه‌های تربیتی و فرهنگی نیز اقدامات قوی‌تر و مؤثرتری صورت گیرد و خود را ملزم می‌دانیم در جهت اهدافی که رهبر معظم انقلاب از مؤسسات آموزش عالی کشور مطالبه کردند قدم برداریم و با ظرفیت و توانایی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد امیدواریم و اعتقاد داریم که این دانشگاه می‌تواند الگوی دیگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شود.

رئیس هیأت‌مؤسس و هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: در حوزه‌ علم و فناوری بدون تردید جزء بالاترین سطوح منطقه و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و در حوزه‌ تمدن و فرهنگ‌سازی هیچ کشوری به اندازه‌ ایران سهیم نبوده است و با توجه به این ظرفیت، باید از دانشگاه آزاد اسلامی که مولود و دستاورد انقلاب بزرگ اسلامی است نهایت بهره‌برداری علمی و فرهنگی شود.

وی همچنین خواستار تداوم این جلسات هم اندیشی و تبادل آرا و نظرات جهت پیشرفت و نیز توجه ویژه به دو مبحث مهم و سازنده‌ توسعه انسان محور در همه‌ی ابعاد و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان با بهره‌گیری از همت والای مدیران و مردم در همه‌ی دستگاه‌ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.