مشهد- معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز استان خراسان رضوی، گفت: بنا داریم طی جلسه با مسئولان ذی‌ربط مسائل و راهکارهای پیشگیری از آلودگی هوا را بررسی نماییم.

ورود معاونت اجتماعی و پیشگیری مرکز استان به بحث آلودگی هوا

قدس آنلاین-گروه استان ها: محمد بخشی محبی در جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: بحث آلودگی هوا در کلانشهر مشهد رفته رفته به یکی از چالش‌های جدی تبدیل می‌شود؛ بنابراین بنا داریم طی جلسه با مسئولان شهری و سایر ارگان‌های مرتبط،طرح جایگزینی تاکسی‌های برقی در اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد را پس از بررسی تمامی جوانب امر آن، اجرایی و عملیاتی نماییم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حفظ حقوق عامه نیز گفت:حقوق عامه در قانون بسیار مورد تأکید قرار گرفته و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و یکی از مواردی که در این مورد راهگشاست همکاری تمامی ادارات است.

قاضی بخشی محبی در ادامه افزود: طی جلسه‌ای که با دادستان کل و با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و نیرو برگزار شد، ضمن ارائه گزارش‌های لازم وتبادل نظر به دلیل اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع تصرفات اراضی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان قدردانی شد.

وی گفت:باید سعی کنیم کارها را مردمی پیش برده و از ظرفیت سمن‌ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده نماییم.

پیگیری معادن غیر مجاز

بخشی محبی همچنین خاطر نشان کرد:معاونت پیشگیری از جرم مرکز استان در حال پیگیری جهت تعطیلی معادن غیر مجاز است و صرفاً معادنی که پیوست زیست محیطی داشته باشند، امکان فعالیت دارند؛ همچنین از دیگر برنامه‌های معاونت را تبدیل دیوارهای خالی شهر به دیوارنویسی‌هایی با اشعار فردوسی قید نمود.

طرح سالمسازی پارک‌ها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات انجام شده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، گفت: در جلسه بنیاد صیانت از نهاد خانواده بنا شد با توجه به ایراداتی که قانون خانواده دارد، طی جلسه‌ای با همکاران قضایی این ایرادات را بازنگری و به مجلس شورای اسلامی ارائه نماییم.

سید امیر مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: بنا داریم هر هفته یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان را به همراه قضات محترم مورد بازدید قرار داده و با مسائل و مشکلات آن‌ها از نزدیک آشنا شویم. همچنین طرح سالم‌سازی پارک‌ها را نیز در دستور کار داریم و بنا داریم در شروع این طرح در هر منطقه یک پارک مهم را به صورت پایلوت سالم‌سازی نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.