زاهدان- نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: همه مسئولان باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مدنظر داشته باشند و اجازه ندهند اختلاف نظرها نظام جمهوری اسلامی را سست کند.

اختلاف نظرها نباید نظام جمهوری اسلامی را سست کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد اظهار داشت:سپاه پاسداران پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است که استوار در مقابل هر گونه نفوذ دشمن مردانه ایستاده است.

وی افزود: اصل انقلاب اسلامی، اصل جمهوری اسلامی، اطاعت از رهبری، دفاع از ارزش ها و اعتقادات مذهبی از خطوط قرمز مردم مسلمان ایران استام

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: البته دشمن همواره به دنبال دشمنی کردن است و اگر در کشور تریبونی به قصد تخریب قوای نظامی، انتظامی و یا روحانیت با دشمنان هم صدا شود قطعا آن تریبون یک تریبون شیطانی است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که جمهوری خلق و یا دموکراتیک می‌خواهند، قطعا نمی‌توانند درک و شعور مناسبی نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند، افزود: یکی از شاخصه های نیروهای مسلح، ارگان ها و مردم در نظام جمهوری اسلامی ولایت پذیری آن ها است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه محکم نظام اسلامی است که با سینه ای چاک و با شانه هایی برجسته و استوار در مقابل هرگونه نفوذ دشمن ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی جنگ نیابتی را در قالب داعش برای از بین بردن زیر ساخت های کشورهای حوزه مقاومت در منطقه ایجاد کرد، اما سپاه پاسدارن به خوبی در مقابلشان ایستادگی کرد.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا که مدت کمی از شروع ریاست جمهوری اش می گذرد به دنبال این است که برجام را به عنوان میراث دولت قبلی آمریکا مورد هجوم قرار دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام توطئه های جهان زیر سر دولت آمریکا است، ادامه داد: امروز هر آنچه جنایت در جهان می بینیم زاییده تفکر استکباری آمریکا و هم پیمانانش است، حتی جنایاتی که امروز در حق مسلمانان مظلوم میانمار به وقوع می پیوندد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.