زاهدان- کلنگ آغاز عملیات اجرائی سد ماشکید سفلی سراوان امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

عملیات اجرائی سد ماشکید سفلی سراوان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، شروع عملیات إجرائی سد ماشکید سفلی با اعتبار أولیه ٤ هزار و ٢٢٠ میلیارد ریال پیش از ظهر امروز انجام گرفت و استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به مباحث آب و محیط زیست به تشریح طرحهای عمرانی در دست اجرای شهرستان سراوان پرداخت.

علی اوسط هاشمی گفت: میزان اعتبارات سرمایه گذاری شده در سراوان حدود ٩٠٠ میلیارد تومان است که این میزان برابر با بودجه سه استان در طول یکسال است.

وی همچنین اعتبارات ساخت سد ماشکید سفلی را از محل صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: در تخصیص اعتبارات اجرای این طرح هیچ مشکلی وجود ندارد و این طرح طی دوسال به بهره برداری می رسد.

استاندار با بیان اینکه موافقت اجرای این پروژه حاصل توجه ویژه آقای دکتر نوبخت به نیازهای این منطقه است،تصریح کرد: از آنجاییکه احداث سد و جاده های روستایی بخش بم پشت از خواسته های جدی مردم بود از آقای دکتر نوبخت دعوت کردیم تا منطقه را از نزدیک بازدید کند که پس از حضور أو، با درک نیاز مردم موافقت اجرای این پروژه ها صورت گرفت و امروز شاهد آغاز عملیات اجرای آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.