زنجان- امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه دشمن امنیت ما را نشانه گرفته است گفت: توانایی‌های سپاه و قدرت موشکی کشور افتخار ملت ایران است.

توانایی‌های "سپاه" و قدرت موشکی کشور افتخار ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا به همراه مشاوران و کارشناسان خود برای ارائه سخنان سخیف خود علیه انقلاب اسلامی ایران تصمیم می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در مسئله برجام به دنبال منفعت خود است افزود: امروز ایران توانسته است ابهت آمریکا را در بین کشورها بشکند.

امام جمعه موقت زنجان به قدرت دفاعی و موشکی انقلاب اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: امروز به شکر خدا ایران در قدرت دفاعی و موشکی از پیشرفت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب از قدرت موشکی ایران می‌هراسد گفت: قدرت موشکی ایران به قدری پیشرفت کرده که در فاصله کیلومترها هدف مورد نظر را به صورت دقیق منهدم می‌کند.

بیات با اشاره به اینکه امروز قدرت دفاعی موشکی را مدیون نخبگان و جوانان برومند این مرز و بوم هستیم گفت: امروز دشمن از قدرت نظامی ایران در هراس است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان با آگاهی کامل در برابر دشمن بایستند افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی امنیت ما را نشانه گرفتند و درصدد این هستند که امنیت ما را از بین ببرند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه ما امروز به قدرت سپاه و توانایی‌های موشکی ایران افتخار می‌کنیم افزود: امروز نیروهای مخلص سپاه پاسداران با تمام قدرت در برابر دشمنان ایستاده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت کشورمان را مدیون فرزندان غیورمند در نیروهای مسلح هستیم که برای تامین امنیت سینه سپر کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.