سنندج- امام جمعه سنندج گفت: اظهارات نامعقول ترامپ «محکوم» و سبب افزایش وحدت، انسجام و مقاومت همه جانبه ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان شد.

اظهارات نامعقول ترامپ "محکوم" و سبب "وحدت و یکدلی" ملت ایران شد

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش، طاعات و عبادات همه ما مسلمانان را قبول کند.

وی با اشاره به توانایی‌ها و صفت‌های بی‌نظیر خداوند و ایمان و باور به وجود ذات پروردگار گفت: عظمت حق تعالی همیشه باقی و بردوام است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه پروردگار همه کائنات را هدفمند آفریده است، تصریح کرد: خداوند نسبت به رفتار و کردار همه مخلوقات آگاه‌دار بوده و امیدوارم همه ما مسلمانان بتوانیم از دستورات حق تعالی، حضرت رسول اکرم(ص) و قرآن پیروی کنیم تا در دنیا و قیامت سربلند باشیم.

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن اظهار کرد: دلایل آفاقی، خلقت دنیا و حق بودن پروردگار در قرآن بیان شده و هر کس به نسبت استعدادهای خود می‌تواند به عظمت پروردگار پَی ببرد.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران افزود: سخنان نابخردانه ترامپ «محکوم» و سبب افزایش وحدت، انسجام و مقاومت همه جانبه ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان شد.

وی اظهار کرد: گفتار نامعقول ترامپ اثبات کرد که نگرانی و دغدغه رهبر فرزانه انقلاب از بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود و سبب «وحدت و یکدلی» بیشتر مردم ایران شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.