کرمان- امام‌جمعه موقت کرمان بخش عمده توانمندی موشکی ایران را به دلیل اقدامات سپاه دانست و گفت: این مسئله‌ای است که دشمن آن را برنمی‌تابد.

بخش عمده توانمندی موشکی ایران را مرهون اقدامات سپاه هستیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان آمریکا را عامل اجرایی رژیم اشغالگر صهیونیست دانست و گفت: یکی از دلایلی که آمریکا در خصوص سپاه حساسیت نشان می هد این است که اقدامات مقتدرانه و سنجیده سپاه می تواند ذهن آمریکا را مشوش کرده و به هم بریزد.

وی با اشاره به اینکه مشکل آمریکا سپاه و موشک های ایران اسلامی نیست، افزود: آنها در واقع در صدد براندازی نظام و نابودی جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام قاسمی بخش عمده توانمندی موشکی ایران را به دلیل اقدامات سپاه دانست و گفت: این مساله ای است که دشمن آن را برنمی تابد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه در حال گذر از دورانی دشوار هستیم، ادامه داد: در چنین شرایطی باید هوشیارانه و با وحدت در کنار یکدیگر باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: براساس فرمایشات معظم له باید نخبگان مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور اظهار کرد: بسیاری از مشکلات را می توان از این طریق حل کرد.

وی با اشاره به اهمیت پیشرفت های علمی گفت: باید با حمایت از نخبگان زمینه فعالیت در این زمینه فراهم شود چرا که از این طریق می توان برای مشکلات کشور راه حل های اساسی و علمی یافت.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: در حال حاضر ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه به شمار می رود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.