دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از حواشی جالبی برخوردار شده است.

حواشی جالبی که دیدار استقلال مقابل نساجی بدنبال داشت

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۶:۴۵ در حالی آغاز شده است که بیش ۸ هزار تماشاگر نساجی مازندران در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر شده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. همچنین حدود ۵ هزار تماشاگر تیم استقلال نیز در ورزشگاه حاضر هستند که با این حساب نزدیک به ۱۴ الی ۱۵ هزار نفر تا آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور دارند.

* نحوه پوشش لباس‌های تماشاگران این دو تیم باعث این مسابقه به دیدار استقلال پرسپولیس و یا استقلال تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تشبیه شود.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال مشغول گرم کردن بودند تماشاگران این تیم شعار می‌دادند استقلال به شهر ما خوش آمدی، این شعار به این علت سر داده شد که تماشاگران نساجی از تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی بیشتر هستند.

* در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به آغاز مسابقه روی سکوهای تماشاگران مازندرانی درگیری ایجاد شد که بلافاصله نیروی انتظامی وارد عمل شده و به این قائله پایان داد.

* شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال با شال آبی‌رنگ  به هنگام گرم کردن بازیکنان تیمش وارد زمین شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد حرکت شفر مشابه حرکتی بود که طی سال‌های اخیر زیگو بگوویچ، مانوئل ژوزه و برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس انجام داده بودند و سرمربی استقلال هم امروز این کار را تکرار کرده و با شال آبی‌رنگ به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد. 

* پسر شفر سرمربی آلمانی استقلال که دو روز پیش به تهران سفر کرده است، با حضور در جایگاه ویژه مسابقه آبی‌پوشان مقابل نساجی را تماشا کرد.

* هنگامی که عادل فردوسی‌پور گزارشگر مسابقه امروز قصد ورود به جایگاه گزارشگران صدا و سیما را داشت، مأمور مستقر در جایگاه وی را نشناخت و اجازه ورود او را نمی‌داد. وی خطاب به فردوسی‌پور گفت اجازه بدهید اول در مورد شما سؤال بپرسم بعد اجازه ورود شما را می‌دهم که با معرفی فردوسی‌پور توسط اطرافیان وی به جایگاه خود رفت.

* علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال بر عکس درون‌تیمی آبی‌پوشان پیراهن سفید بر تن داشته که روی آن تصویر یک شهید حک شده است.

* همانطور که مهدی پاشازاده پیش از شروع مسابقه و در کنفرانس خبری اعلام کرده بود به سمت هیچ کدام از نیمکت‌نشینان استقلال نرفت و از بازیکنان تیمش خواست روی نیمکت قرار بگیرند.

*مهدی پاشازاده سرمربی نساجی پیش از بازی توسط هواداران تیم استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.