سرمربی تیم ذوب آهن بعد از شکست پرگل مقابل پارس جم گفت: مقصر شکست سنگین به پارس جم من هستم، نه بازیکنان.

جمله تکراری قلعه نویی پس از شکست سنگین ذوب آهن برابر پارس

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوب آهن و پارس جنوبی جم از ساعت 16:50 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه3 بر صفربه سود پارس جنوبی جم به پایان رسید.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این دیدار، اظهار داشت: از همه تماشاگران عذرخواهی می‌کنم، امروز روز پارس جم بود و به پیروزی رسید.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم مقصر اصلی من هستم و بازیکنان مقصر نیستند. به خاطر اتفاق موضوع امروز از همه هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم. تیم ما روز خوبی را نداشت و هر ایرادی که به تیم ما بگیرد وارد است. البته بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر نشدند، اما نباید به آنها خرده بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: انتظارهایی که از بازیکنان داشتیم برآورده نکردند، در نتیجه یک بر صفر این شانس را داشتیم که نتیجه را برگردانیم اما نتوانستیم. آنها دوندگی بیشتری داشتند و مصمم بودند اما روز خوب ما نبود و نتوانستیم نتیجه بگیریم. وقتی روز خوب نباشد همین می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی شما دیدید دفاع لایه‌ای وجود ندارد نمی‌توانستید آیا شوت بزنید، گفت:‌زمانی که ما دیدیم تیم پارس جنوبی دفاع لایه‌ای می‌کند رفتیم کناره‌ها حمله کنیم اما در این امر هم موفق نبودیم. فضا را برای ما بسته بودند و اجازه ندادند شوت کنیم. در این مواقع باید برویم از کناره‌ها شوت بزنیم که نشد. در کل هر ایرادی که شما بگویید بر ما وارد است.

قلعه‌نویی در مورد تعویض احسان پهلوان در بین دو نیمه گفت: خواستیم با آوردن ربیع عطایا بازی را رو به جلو کنیم اما نشد. 

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد مصدومیت بازیکنان تیم گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم فقط قاسم حدادی‌فر مصدوم است. یکی از اهداف ما در این فصل این است که یک پلی‌میکر در این پست جذب کنیم.

وی گفت: نباید از بازیکنان خرده بگیرند آنها در حد و اندازه خودشان بودند و نباید آنها را مقصر دانست و من مقصر هستم. قبل از بازی گفتم که یک سری ایرادات فنی داشتیم که باید آن را برطرف کنیم آنها خودشان را در این بازی نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.