دیشموک- نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم دیشموک با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و نیرویی انسانی استان در جهت رفع مشکلات بخوبی استفاده شود گفت: امروزه خود تحریمی از تحریم های دشمن خطرناک تر است.

ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم دیشموک اظهار کرد:‌ برنامه های تنظیم شده بصورت متراکم در یاسوج مانع از حضور مستمر بنده در مناطق مختلف استان می شود.

وی بیان کرد: حل شدن مشکل گازرسانی که امروز مشاهده می کنم و تراشه زدن آسفالت برای آن، جای بسی خوشحالی دارد.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: خودزنی و حمله به فرزندان استان باعث خروج آنها از این منطقه می شود و این کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید سیاسی باشند، اذعان داشت: در عین حال سیاست بازی نکبت بار ترین اتفاقی است که برای یک مسئول ممکن است اتفاق بیافتد.

آیت الله ملک حسینی گفت: تلاش کنیم از ظرفیت ها و نیروهای استان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: زد و بندهای سیاسی، سیاست بازی ها، تعصبات و مشاجرات سیاسی ظرفیت ها را معطل می کند  که باید از این ها عبور کنیم.

آیت الله ملک حسینی اذعان کرد: مشکلات باید با همدلی و تلاش مسئولان رفع گردد.

 آیت الله ملک حسینی به مشکلات موجود و طرح شده توسط امام جمعه دیشموک اشاره کرد و گفت: مسائلی که جنبه عمومی دارند بی شک پیگیری می شود و در این خصوص کوتاهی نمی کنم.

آیت الله ملک حسینی گفت: برای بحث گازرسانی به دیشموک بسیاری از مسئولان از جمله مهندس صیدالی مدیرعامل سابق گاز استان، خاصه نمایندگان مردم در مجلس ازجمله نماینده فعلی مردم در مجلس، برای حل این معضل بسیار زحمت کشیدند و از آنها تقدیر می کنم.

وی در ادامه گریزی به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا زد و گفت: دلیل توهین های این شخص، خشم وی از شکست در برابر این اسلامی بوده است.

آیت الله ملک حسینی گفت: ایران کشوری است که با ظرفیت انسانی خود می تواند در برابر قدرتمندترین کشورها بایستد.

وی با بیان اینکه نباید دچار خودتحریمی شویم گفت: اگر دچار این خود تحریمی شویم از تحریم دشمن خطرناک تر و بدتر است.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه با هر حرکتی به سمت هر نقطه‌ای موافق نیستم بیان کرد: برخی از حرکت‌ها با طرح آمایش استان مغایرت دارد و بسیاری از نقاطی که گله مند بوده محروم هستند؛ باید یک مهاجرت معقول داده شود  و باید مسئولان قاطعانه تلاش کنند تا طرح تجمیع اجراء شود وگرنه چراغ دستی ها باز هم در دست ها باز خواهند ماند.

آیت الله ملک حسینی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: مناطق مختلف باید با آباد شدن از محرومیت خارج شوند. وی با بیان اینکه محرومیت های اولیه نوعی ظلم است گفت: بسیاری از مهاجرت ها توسط مردم معقول است و نباید از آنها گلامند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.