رئیس باشگاه الهلال عربستان قبل از دیدار برابر نماینده ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظری عجیبی را بر زبان آورد.

اظهار نظر عجیب و خنده‌دار رئیس باشگاه الهلال

به گزارش قدس آنلاین،  الهلال در دو بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه شش بر دو تیم فوتبال پرسپولیس را از پیش رو بردارد و به فینال راه پیدا کند.

در هر دو دیدار داوری به سود نماینده عربستان بود و اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت. در دیدار رفت گل نخست عمر خربین در شرایط آفساید به ثمر رسید و در دیدار برگشت هم داور پنالتی‌ اشتباه به سود نماینده عربستان گرفت. این در حالی بود که پنالتی‌ آشکار بشار رسن را نگرفت.

با وجود این که داوری در هر دو دیدار به سود نماینده عربستان بود، با این حال رئیس این باشگاه در اظهار نظری عجیب تاکید کرد که در فینال نگران داوری است.

نواف بن سعد گفت‌: داوری نگران کننده است و تنها چیزی است که در فینال از آن می‌ترسم. امیدوارم که ظلمی را که در دیدار برگشت برابر پرسپولیس به ما شد تکرار نشود.

به نظر می‌رسد  که باشگاه عربستانی به چنین رویه عادت کرده‌اند. آنها معمولا قبل از دیدار برابر نماینده‌های ایران نگرانی خود را از داوری اعلام می‌کنند. این‌ در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا همیشه هوای آنها را دارد و به ندرت اتفاق می‌افتد که اشتباه داوری به سود نماینده‌های ایران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.