مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان به اظهار نظر یکی از کارشناسان فوتبال این استان واکنش نشان داد.

واکنش «چولاک» به واژه «مانکن» توسط یک کارشناس/ فقط می توانم بخندم

قدس آنلاین - امیرمحمد سلطان‌پور: مدافع کروات - آلمانی مغضوب تیم سیاه‌جامگان با انتصاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی، دوباره شانس بازگشت به ترکیب این تیم را پیدا کرده و چند دقیقه‌ای را در مقابل صنعت نفت به میدان آمد. یوری چولاک در مصاحبه با قدس نظر خود را درباره این بازی، ورزشگاه امام رضا (ع) و همینطور اظهارات جنجالی مرتضی برگی‌زر علیه او بیان کرد.

* یوری حتما بسیار خوشحالی که دوباره فرصت بازی کردن برای سیاه‌جامگان را پیدا کرده‌ای؟
دقیقا همینطور است. من مدت‌ها با نظر مربی قبلی تیم از میادین دور بودم و اکنون احساس بسیار خوبی دارد که دوباره برای سیاه‌جامگان به میدان رفتم. احساس می‌کنم آینده خوبی با سرمربیگری مرزبان در انتظار من و سیاه‌جامگان است و تلاش می کنم این فرصتی که برای من به وجود آمده را از دست ندهم.

* همانطور که گفتی شرایط بسیار سختی را در زمان مربیگری میثاقیان سپری می‌کردی
من به هیچ عنوان قصد ندارم علیه آقای میثاقیان صحبت کنم و ایشان را به عنوان یک مربی بسیار توانمند قبول دارم و برای ایشان احترام کامل قائلم. اما بله همانطور که گفتید شرایط بسیار سخت بود و حتی ایشان نمی‌گذاشت که در جلسات تمرین حاضر شوم. مجبور بودم برای حفظ آمادگی بدنی‌ام دور پارک ملت بدوم و اوضاع اصلا برای من خوب نبود. اما اکنون آقای مرزبان تفکرات و تاکتیک‌های خاص خود را دارد و فکر می‌کنم من نیز در این تفکرات جا دارم.

* در چه بازی مهمی هم دوباره به میدان برگشتی، بازی افتتاحیه رسمی ورزشگاه امام رضا(ع)!
هر چه در مورد این ورزشگاه بگویم کم گفته‌ام. خود من مدت‌ها در آلمان و در اروپا بازی کرده‌ام و به جرات می‌توانم بگویم این یک ورزشگاه 100درصد حرفه‌ای و از همه نظر کامل مثل ورزشگاه‌های آن قاره است. فقط حیف که نتوانستیم نتیجه مورد نظر را در مقابل این هواداران پرشور کسب کنیم. به نظرم بد بازی نکردیم و بدشانس بودیم که این بازی را باختیم.

* تو در اواخر بازی وقتی سیاه‌جامگان از نفت عقب افتاده بود، به زمین آمدی و مستقیما به خط حمله رفتی که تعجب برخی را به همراه داشت. پست بازی‌ات را که عوض نکرده‌ای؟!
نه من همچنان دفاع وسط باقی خواهم ماند اما در این بازی به دلیل شرایط ویژه‌ای که داشتیم و بازی مستقیمی که در دستور کار قرار داده بودیم، آقای مرزبان از من خواست که در دقایق پایانی به خط حمله اضافه شوم.

* نظرت در مورد صحبت‌های آقای برگی‌زر که به عنوان کارشناس برنامه شبکه استانی حضور داشتند و تو را بیشتر از یک فوتبالیست «مانکن» لقب دادند چیست؟
من واقعا از این‌گونه صحبت‌ها تعجب می‌کنم. نمی‌دانم جواب چنین صحبت‌هایی را باید چگونه داد؟ من حتی مثل خیلی از فوتبالیست‌ها حتی در اینستاگرام هم فعالیت ندارم. نمی‌دانم ایشان بر طبق چند دقیقه بازی کردن من که نظر مثبت سرمربی من را هم به همراه داشت، چگونه می‌تواند اینگونه در مورد من قضاوت کند؟ من فقط می‌توانم به اینگونه حرف‌ها لبخند بزنم! البته باید رودررو با ایشان صحبت کنم تا بفهمم دقیقا منظور ایشان از این حرف‌ها چه بوده است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.