یزد - رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: با تصمیم شورای پیشگیری از وقوع جرم مروست به منظور کاهش آسیب ها و جرائم مرتبط با حضور اتباع بیگانه، بکارگیری اتباع بیگانه در هرگونه مشاغل خدماتی و کارگری در این بخش ممنوع شد.

بکارگیری اتباع بیگانه در بخش مروست ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی حدادزاده با بیان این خبراظهارداشت: به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی مرتبط با اتباع بیگانه بکارگیری اتباع بیگانه در بخش مروست ممنوع می باشد و باید کارفرمایان و کشاورزان نیز اطلاع رسانی انجام و فرصتی هم داده شود تا از نیروی بومی استفاده نمایند.
وی از ارائه یک مهلت قانونی جهت اجرایی نمودن قانون منع به کار گیری اتباع بیگانه خبر داد و تصریح کرد: پس از اتمام مهلت مذکور باید نسبت به جمع آوری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز اقدام و با کارفرمایان خاطی برخورد شود.
حدادزاده تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص اتباع بیگانه با همکاری مرکز بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر و اداره کار و امور اجتماعی شهرستان را خواستار شد و افزود: ضمن شناسایی افرادی که در داخل شهر اقدام به اجاره دادن منازل مسکونی خود به اتباع بیگانه غیر مجاز می نمایند هشدار لازم توسط مرکز بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر و شهرداری داده شود.
این مقام قضایی به تشکیل تیم گشت مشترک و برخورد با کارفرمایانی که از اتباع بیگانه در کار های کشاورزی خود استفاده می کنند اشاره کرد و گفت: این تیم گشت توسط اداره کار و امور اجتماعی شهرستان ،نیروی انتظامی وبخشداری تشکیل و به رصد دقیق حضور اتباع بیگانه در شهرستان خواهد پرداخت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.