یزد - استاندار یزد گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید کمک کنند تا اعتبارات به منزله تخصیص و نقدینگی باشد تا بتوان با برنامه‌ریزی صحیح، طرح‌ها را هدفگذاری کرد و فرمانداران برای توسعه شهرستان تحت مدیریت خود ، طرح‌های ملی تعریف کنند.

فرمانداران برای توسعه شهرستان تحت مدیریت خود ، طرح‌های ملی تعریف کنند

به گزارش قدس آنلاین ، سیدمحمد میرمحمدی در نشست مشترک با محمدرضا صباغیان نماینده حوزه‌های انتخابیه بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان‌ها که با هدف بررسی مسائل و مشکلات و تعریف طرح‌های جدید برگزار شده بود،‌ پس از استماع گزارشات ارائه شده از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرمانداران شهرستان‌های بافق، خاتم، ابرکوه، بهاباد و مهریز، اظهار داشت: از فرمانداران میخواهم علاوه بر این‌که در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، همه همت خود را مصروف میدارند، طرح‌های جدیدی که باید حسب ضرورت‌ها در شهرستان‌ها اجرا شود را طراحی نموده و آنرا پیشنهاد دهند تا با همکاری نماینده حوزه‌های انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، جهت اخذ ردیف اعتباری جدید برای آنها اقدام شود .

وی افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید کمک نمایند تا اعتبارات به منزله تخصیص و نقدینگی باشد تا بتوان با برنامه ریزی صحیح، طرح‌ها را هدفگذاری کرد .

استاندار از همه فرمانداران خواست تا با جدیت هر چه تمام‌تر نسبت به ارائه گزارش تکمیلی طرح‌های در دست اجرا در سال‌جاری و تعریف طرح‌های آتی به منظور ایجاد تحول و سرعت بخشیدن به روند توسعه همه جانبه شهرستان‌ها اقدام کنند .

در پایان این نشست "تعریف و ارائه دو طرح ملی از سوی فرمانداران هر شهرستان با همکاری حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بازه زمانی ۲۰ روز آینده"به عنوان مصوبه این نشست تصویب شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.