زاهدان-معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از افزایش و ارتقاء کشفیات سرقت ها به همت و تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

افزایش کشفیات سرقت ها در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در حاشیه آزمون کاراگاهی و کاراگاه یاری پلیس آگاهی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کاراگاه، اظهار داشت: کاراگاهان پلیس سیستان و بلوچستان با هوشیاری و استفاده از تجارب، تخصص و تجهیزات فنی و همچنین حضور بموقع در صحنه های جرم، توانسته اند ضمن کشف علمی جرائم و دستگیری مجرمان، نسبت به استیضای حقوق بزه دیدگان اقدام کنند.

این مقام انتظامی در ادامه خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مقدس دانست و بیان داشت: خداوند فرصت خدمت به مردم را برای همه به وجود نمی آورد، پس باید قدر لحظات دوران خدمت خود در سازمان را بدانیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین تصریح کرد: امنیت یکی از نعمت های الهی است که در سایه آن، انسان ها به آرامش و آسایش دست می یابند و فقدان آن موجب ترس و اضطراب بین شهروندان می شود.

سرهنگ جعفری با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان انتظامی که فرمودند «امنیت یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت دارد» ، خاطرنشان کرد: توانایی، توانمندی و آمادگی های نیروی انتظامی و همچنین عزم و ایمان کارکنان ناجا باید روز به روز ارتقاء پیدا کند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف پلیس آگاهی ارتقاء توانمندی های فردی همه کارکنان برای کشف جرائم و همچنین مقابله با مجرمان در راستای توسعه امنیت است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی کارکنان زبده و خلاق به عنوان کاراگاه از اولویت های مهم پلیس آگاهی برای افزایش کمیت و کیفیت ماموریت های محوله است.

سرهنگ جعفری با اشاره به برگزاری آزمون کاراگاهی و کاراگاه یاری در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان، افزود: بخش زیادی از توفیقات در ارتقای کشفیات و موفقیت ها در حوزه های مختلف ماموریتی حاصل تلاش شبانه روزی کاراگاهان بوده و امروز حضور پررنگ خواهران پلیس به همراه برادران در آزمون کاراگاهی نقطه قوت پلیس استان است.

اینن مقام انتظامی در پایان ابراز امیدواری کرد با ارتقاء دانش و تخصص کارکنان در حوزه کشف جرم و تعقیب مجرمان و همچنین بررسی صحنه های جرائم جنایی بتوانیم بسترهای رشد و شکل گیری جرائم را کاهش و برای بزهکاران ناامن کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.