مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه مردم ولایتمداری خود را در برابر دشمنان در اربعین حسینی به نمایش می‌گذارند، گفت: اینکه عده‌ای به زیارت امام حسین(ع) بروند برای دشمنان سنگین است و حضور ۲۰ میلیونی مردم در این روز قدرت و عظمت اسلام را نشان می‌دهد.

آیت‌الله نوری‌همدانی: مراسم اربعین حسینی عظمت دنیای اسلام را به جهانیان نشان می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای هیئت‌امنای موکب حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار داشت: طرفداران جبهه حق همیشه با سلاح‌های معنوی و طرفداران جبهه باطل با سلاح‌های مادی به میدان آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در مراسم اربعین عظمت دنیای اسلام به دنیا نشان داده می‌شود، افزود: جریان اربعین در دنیای کنونی از اهمیت بسیاری برخوردار است و حضور ۲۰ میلیونی مردم در این حرکت حاکی از قدرت و حقانیت شیعه در جهان است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: براساس روایات یکی از علائم و نشانه‌های مؤمن واقعی زیارت اربعین است و در طول تاریخ با وجود ممنوعیت‌هایی که برای عزاداری سیدالشهدا(ع) از طرف برخی کشورهای عربی صورت می‌گرفته اما این حرکت در طول تاریخ برپا شده است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به توطئه افکنی ظالمان در طول تاریخ برای از بین بردن عاشورا تصریح کرد: عزاداری امام حسین(ع) در برخی از کشورهای عربی مانند عربستان، مصر، بحرین و امارات ممنوع بود که حاکی از ترس اهل باطل از قیام سیدالشهدا(ع) و جریان عاشورا است.

وی پیاده‌روی اربعین حسینی را مانور بزرگ شیعه در برابر دشمنان بیان و خاطرنشان کرد: این مراسم هر سال باشکوه‌تر از گذشته انجام می‌گیرد و اربعین جریان اصیل اسلامی است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مردم ولایتمداری خود را در برابر دشمنان در اربعین حسینی به نمایش می‌گذارند، گفت: اینکه عده‌ای به زیارت امام حسین(ع) بروند برای دشمنان سنگین است و حضور ۲۰ میلیونی مردم در این روز قدرت و عظمت اسلام را نشان می‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز بر قدرت و تجهیزات نظامی خود می‌افزاید و عزت، عظمت و شخصیت خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.