سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که ارائه بلیط پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی های شرکت های هواپیمایی با نرخ مصوب در حال انجام است.

فروش بلیط پروازهای اربعین با نرخ مصوب/معرفی متخلفان به پلیس فتا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: بلیط پروازهای اربعین که با نرخ مصوب در مسیر پروازی تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بلیط یکسره از مبدا تهران ۶۰۰ هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است، هم اکنون در تمامی مراکز فروش معرفی شده از طرف شرکت های هواپیمایی و دفاتر نمایندگی ها (پیوست)در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت گفت: با هماهنگی های به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر دارای مجوز بند الف توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری، دفاتر و سایت های دیگر به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون معرفی و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفرزاده تصریح کرد: به عنوان نمونه آنچه در بازرسی های سازمان هواپیمایی کشوری به دست آمد، تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیط های اربعین به توصیه های سازمان هواپیمایی کشوری توجهی نکرده اند از لیست مراکز مجاز حذف و سایت های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برخورد با متخلفان مستلزم ارائه مدارک مستند است خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تهیه بلیط در مراکز مجاز برای شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها فراهم است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است تا با هرگونه شکایتی از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir برخورد کند.

وی از رسانه ها خواست نسبت به انتشار هر گونه اخباری پیرامون فروش بلیط پروازهای اربعین به صورت دقیق و صحیح اقدام و در صورت بروز هرگونه تردید در خصوص نرخ بلیط و یا فروش غیرقانونی مراتب را به اطلاع روابط عمومی سازمان رسانده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.