شهرکرد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۵ مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری در کشور احداث شده که از این تعداد ۲۰ مجموعه ورزشی به بهره برداری رسیده است.

۲۵ مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری در کشور احداث شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر ظهر شنبه در مراسم افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی بروجن با اشاره به اینکه ۲۵ مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری در کشور احداث شده است که از این تعداد ۲۰ مجموعه ورزشی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر مراکز استان ها دارای مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری هستند.

وی  با بیان اینکه توسعه ورزش های مادر از مهمترین اهداف اصلی وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: ورزش های ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی از مهمترین ورزش هایی هستند توسعه آنها مورد توجه قرار گرفته اند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: این رشته های ورزشی رشته ها پر مدال هستند و زمینه قهرمان پروری انها در کشور وجود دارد.

۱۲ مجموعه ورزشی پنج هزار نفری در سطح کشور به بهره برداری رسید

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ مجموعه ورزشی پنج هزار نفری در سطح کشور به بهره برداری رسیده است که زمینه ساز توسعه ورزش در کشور شده است.

سلطانی فر ادامه داد: ۴۵ مجموعه ورزشی پنج هزار نفری در نقاط مختلف کشور در حال احداث است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: طی بررسی های انجام شده بیشتر مدال های کسب شده توسط ورزشکاران کشور در رقابت های المپیکی به رشته های ورزشی کشتی، وزنه برداری، تکواندو و...  تعلق دارد.

وی ادامه داد: افزایش مدال های کشور در رقابت های المپیکی از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان است.

توسعه فرهنگ ورزش موجب ارتقای سلامت جامعه می شود

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ ورزش موجب ارتقای سلامت جامعه می شود، بیان کرد:باید فرهنگ ورزش در جامعه نهادینه شود وورزش کردن جزء برنامه های روزانه مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: توسعه ورزش نیازمند سرمایه گذاری و برنامه ریزی است.

سلطانی فر تاکید کرد: مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش زمینه ساز توسعه بیشتر این حوزه است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به سالن ورزشی دو میدانی شهدای بروجن، تاکید کرد: این پروژه به همت دولت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: نظیر این پروژه در نقاط مختلف کشور از جمله خرم آباد و اردبیل در حال احداث است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزش دوومیدانی از مهمترین ورزش های پر ظرفیت هستند که زمینه مدال اوری در آنها بسیار بالا است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.