دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید براینکه امنیت و ثبات منطقه صرفاً با حضور ایران تأمین می‌شود، گفت: جنگ ۸۰ ماهه سوریه با شکست نهایی داعش در حال اتمام است.

سرلشکر صفوی: جنگ سوریه با شکست نهایی داعش در حال اتمام است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، با اشاره به مجاهدت‌های سپاه استان قم در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سپاه استان قم همواره دارای جوانان مؤمن و انقلابی بوده که در جنگ هشت‌ساله مجاهدت‌های آن‌ها هرگز در تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد.

وی با تأکید بر توجه به نسل انقلابی جوانان کشور گفت: نورانیت و معنویت امروز جوانان کشور مرهون بسیاری از مجاهدت‌های شهدای جنگ تحمیلی است، همچنین نزدیک به ۷۰ درصد نیروهای پاسدار کشور جوان شده‌اند که بسیار جای خرسندی دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: باید تحلیل و بررسی کرد که چه ارتباطی بین قیام عاشورا با انقلاب اسلامی، ماجرای سوریه و داعش و راهپیمایی عظیم اربعین وجود دارد، باید این قبیل ارتباطات را به‌درستی در جامعه تبیین و ترویج کرد. راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در نوع خود بی‌نظیر است که بالغ‌بر ۳۰ میلیون انسان در ظرف کمتر از چند روز آن شکوه و عظمت را ایجاد می‌کنند.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: پاسداران به معنی واقعی کلمه، جانِ خود را در راستای احیای امر الهی گذاشته‌اند که دراین‌بین باید به حال شهدا غبطه خورد که خداوند آن‌ها را به‌خاطر اخلاص بی‌نظیرشان انتخاب کرد. هر فرد که سخنان مقام معظم رهبری را رصد کند، متوجه می‌شود که سخنان رهبر انقلاب بدیع و جدید است که نشان می‌دهد پشت پرده این انقلاب و اتفاقات دست یاری امام زمان(عج) قرار دارد و در شرایط سخت و بحرانی، سبب نجات و حفظ کشور می‌شود.

آمریکا برای پیشبرد اهدافش در منطقه نیاز به دیوانگی ترامپ دارد 

سرلشکر صفوی با اشاره به وظایف پاسداری گفت: یک پاسدار باید محیط و راهبرد بین‌المللی، منطقه‌ای، ملی و استانی خود را به‌خوبی بشناسد و برای آن تحلیل داشته باشد. تمام اتفاقات امروز منطقه و آشوب‌های آن را استکبار جهانی به‌خاطر مقابله با انقلاب اسلامی به‌وجود آورده و ترامپ هم یک فرد دیوانه نیست، بلکه نقش دیوانه‌ها را بازی می‌کند، چراکه برای راهبرد اهداف آمریکا در منطقه به وجود چنین شخصیتی نیاز است.

وی با اشاره به ملاقات کیسینحر با ترامپ در ماه‌های اخیر تصریح کرد: راهبرد بی‌خردانه را این مشاور دولت آمریکا به ترامپ توصیه کرده است، چراکه برای نفوذ و اشاعه ترس بین‌المللی مستلزم وجود چنین فردی در رأس دولت آمریکاست.

جنگ ۸۰ ماهه سوریه با شکست نهایی داعش در حال اتمام است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به مسئله کردستان عراق خاطرنشان کرد: پشت‌پرده تمام اتفاقات و همه‌پرسی کردستان آمریکا بود. جنگ ۸۰ ماهه سوریه با شکست نهایی داعش در حال اتمام است اما برای بازسازی سوریه ۴۰۰ میلیارد دلار اعتبار نیاز است چراکه استکبار تمام زیرساخت‌ها را در سوریه از بین برده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به اهداف اصلی آمریکا از ایجاد داعش و اشغال عراق گفت: تصرف و تسخیر کرکوک مهم‌ترین هدف داعش بود چراکه این شهر نقش کاربردی دارد که با تدابیر جبهه مقاومت اسلامی امنیت و استقلال آن کاملاً تأمین‌ شده است. در بررسی‌های نهادهای اطلاعاتی  آمریکا تا سال ۲۰۳۰ دولتی به نام آل‌سعود در منطقه وجود نخواهد داشت و ایران قدرت اول منطقه خواهد بود.

امنیت و ثبات منطقه صرفاً با حضور ایران تأمین می‌شود

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: امروز قدرت ایران فرامنطقه‌ای بوده و نفوذ ایران در کشورهای منطقه نفوذ ایدئولوژیک است که مصداق واقعی آن گروه‌های مختلف مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف منطقه بوده و امنیت و ثبات منطقه صرفاً با حضور ایران تأمین می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.