سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۶۵۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن عاطفه‌های استان سمنان جمع‌آوری شد.

۶۵۶ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های استان سمنان جمع‌آوری شد

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد رضوی در گفت‌وگویی از برگزاری جشن عاطفه‌های در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشن در ۳ مرحله متفاوت ویژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن در دو مرحله ویژه ایام پایانی تابستان برگزار شد اذعان کرد: این جشن در محل میدان‌ها و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و همچنین در نمازهای جمعه شهریورماه امسال برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بالغ‌بر ۴۵۶ میلیون تومان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در دو مرحله ابتدایی جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد بیان کرد: مرحله سوم این جشن در سطح مدارس استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این جشن در بیش از ۷۰۰ مدرسه استان سمنان در تمام نقاط شهری و روستایی این استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه بالغ‌بر ۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند بیان کرد: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد متولی برگزاری جشن عاطفه‌ها است ولی مدارس استان سمنان کالاهای غیر نقدی دانش‌آموزان را جمع‌آوری و بین افراد بی‌بضاعت در مدارس شهرستان‌ها توزیع می‌کنند.

رضوی افزود: کمیته امداد موظف است برای ارائه گزارش به رسانه‌ها و مراتب بالاتر این کالاها را در یک مرحله دریافت و پس از ثبت و ضبط ارزش نقدی این کالاها به مدارس شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح مدارس استان جمع‌آوری‌شده است اذعان کرد: این مبلغ تا پایان شمارش و ارزش‌یابی آن‌ها قابل‌افزایش است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کل درآمد جشن عاطفه‌ها در هر سه مرحله سال گذشته بالغ بر ۴۶۱ میلیون تومان بود خاطرنشان کرد: درمجموع تاکنون بالغ‌بر ۶۵۶ میلیون تومان در این جشن جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به رشد ۴۲ درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته تأکید کرد: تمامی کالاها و مبالغ جمع‌آوری‌شده با اولویت دانش آموزان در مناطق محروم توزیع می‌شود.

رضوی از برگزاری جشن کوله‌های مهربانی در دامغان خبر داد و گفت: خیرین دامغانی در این جشن دورهم جمع شدند و برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها کمک‌های نقدی خود را به این نهاد تقدیم کردند.

وی با اشاره به برخی طرح‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سایر شهرستان‌های استان سمنان بیان کرد: توسعه و گسترش این برنامه‌ها در اولویت کمیته امداد استان سمنان قرار دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.