شهرکرد-نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان،کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت صنایع بزرگ در استان باید صندوق حمایتی از ورزشکاران و تیم های ورزشی چهارمحال و بختیاری تشکیل شود.

صندوق حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی در چهارمحال تشکیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی کاظمی باباحیدری شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی و سمن های جوانان گفت: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ورزش زخمی کهنه بر تن دارد و با اقدامات جزئی برطرف نمی شود بلکه به یک چاره اندیشی اساسی و جدی نیاز دارد.

وی افزود: در بحث ساختمان های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری از محرومیت بالایی برخوردار است و در واقع اکثر ساختمان ها و مراکز ورزشی استان فرسوده هستند، بطوری که حتی یک مجموعه مناسب برای برگزاری یک مسابقه فوتبال وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان،کوهرنگ و کیار در مجلس تصریح کرد:سرانه ورزشی در چهارمحال و بختیاری در حال حاضر ۲۸ سانتیمتر است که این میزان سرانه واقعی که به مردم ارائه می شود نمی باشد.

کاظمی در ادامه افزود: در حال حاضر صنایع از جمله پتروشیمی و فولاد وارد استان شده که بایستی از این پتانسیل استفاده شود و طبق قانون درصدی که این صنایع باید برای حمایت از ورزش استان اختصاص دهند پرداخت شود و یا در قالب یک صندوق حمایتی از ورزشکاران و تیم های ورزشی استان تشکیل شود.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از دلایل عدم پیشرفت و محرومیت چهارمحال و بختیاری ناشی از نبود هیچ یک از مدیران این استان در سطح مدیریتی کلان کشور است که امید می رود با تدبیر دولت دوازدهم این مهم نیز محقق شود.

کاظمی در پایان با اشاره به محرومیت های استان در بخش های گوناگون بویژه در بحث ورزش و جوانان افزود: امید است که با همدلی و همراهی مسئولان دولت و همچنین یاری نمایندگان مجلس گامی در جهت ارتقاء سطحی کیفی استان برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.