شهرکرد-نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه ورزشی در شهرستان لردگان تنها ۱۳ سانتیمتر است که اصلا شایسته این شهرستان نمی باشد.

سرانه ورزشی در شهرستان لردگان تاسف بار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد خالدی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی و سمن های جوانان گفت: با وجود اینکه شهرستان لردگان دومین شهرستان از لحاظ وسعت و جمعیت در چهارمحال و بختیاری است اما سرانه ورزشی این شهرستان در مجموع ۱۳ سانتیمتر است که اصلا شایسته این شهرستان نیست چراکه مردم شهرستان لردگان در زمینه ورزش حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با انتقاد از برخی اقدامات مدیران دولت فعلی افزود:یکی از اقدامات مثبت دولت گذشته این بود که در سفرهای استانی مسئولان دولتی، مدیران را به تمامی نقاط استان بویژه نقاط محروم هر استان اعزام میکردند تا از نزدیک با تمام محرومیت ها و ضعف های منطقه آشنا شوند اما متاسفانه در این دولت کمتر شاهد این موضوع بوده ایم.

نماینده مردم لردگان تصریح کرد:عقب ماندگی های شهرستان لردگان بویژه در زمینه ورزش و جوانان به اندازه ای است که باید یک چاره اندیشی جدی در این خصوص صورت گیرد.

خالدی اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل و ظرفیت های بالایی است که برای شکوفایی این ظرفیت ها باید شرایط لازم محیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.