سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: داوری بازی مشکل داشت و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد، درست نبود.

درخشان: پنالتی نفت و پرسپولیس درست نبود/تیم نترس و با روحیه برنده دربی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم، اما از در بخش داوری مشکل داشتیم.پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد، درست نبود. بازیکنانم مقابل پرسپولیس خوب بازی کردند. در سوپر جام در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که شرایط تیم مشخص نبود ولی پرسپولیس از اردو آمده بود و وضعیت خوبی داشت. در این بازی نسبت به قبل پیشرفت داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده و تیم نفت بازی به بازی بهتر می شود.

وی در مورد وضعیت مالکیت باشگاه نفت گفت: شنیدم که امروز جلسه‌ای بوده و جهانیان مالک باشگاه نفت شده و با این اتفاق قطعا وضعیت تیم بهتر خواهد شد.
درخشان درباره هدف تیم نفت در لیگ گفت: می‌خواهیم در لیگ باقی بمانیم و برای بازی های آسیایی نیز باید تیم را تقویت کنیم تا بازی های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا انجام بدهیم. در بازی امروز هم شماری از بازیکنان جوان را استفاده کردم که عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس،حمید درخشان با حضور در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. با توجه به مشکلاتی که تیم ما داشت و هفته به هفته به دنبال این بودیم که نفرات را پیدا کنیم در مجموع خوب بازی کردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و تیم بزرگی است. هر دو تیم خوب بازی کردند. یک نکته‌ای که ذهن آدم را خراب می‌کند، در صحنه پنالتی داور پنالتی اشتباه کرد. پنالتی تیم نفت هم درست نبود و این اشتباه‌های داور بر بازی تاثیرگذار است. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند و ببینید که صحنه بعدی چه طوری رخ می‌دهد.

وی افزود: در آبادان و در بازی لیگ هم داور پنالتی ما را نگرفت. این بازی جام حذفی بود و شاید یک بازی است و تمام می‌شود اما بازی‌های لیگ بسیار مهم است، از داوران خواهش می‌کنم دقت بیشتری داشته باشند و تصمیمات آنها در نتایج بازی تأثیرگذار نباشد.

درخشان در مورد بازی‌های زیادی مقابل پرسپولیس انجام داده، عنوان کرد: در بازی اول فصل در ۱۰ دقیقه ۳ گل از پرسپولیس خوردیم اما اکنون تیم ما فرصت بیشتری داشت و توانستیم بهتر کار کنیم و مقابل پرسپولیس خوب بازی کنیم، پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنانش یکدیگر را خوب پیدا می‌کنند، به پرسپولیس تبریک می‌گویم، می‌توانستیم بازی نتیجه دیگری هم داشته باشد، از بازی بازیکنانم راضی هستم، آنها با تمام توان خود بازی کردند.

سرمربی نفت در مورد اینکه چرا از نصرتی در این بازی استفاده نکرد، گفت: نصرتی در بازی قبلی اخراج شده و در بازی بعدی ما در لیگ حضور ندارد به همین دلیل آل‌نعمه را در کنار بنگر گذاشتم تا با او هماهنگ شود، آل‌نعمه از شرایط بازی دور بوده است و در این بازی هم در کنار بنگر خوب بازی کرد.

وی در مورد دربی ۸۵ افزود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما دربی با سایر مسابقات تفاوت دارد و یک بازی خاص است، هر مربی‌ای از این دیدار نترسد و تیم را از لحاظ روحی و روانی خوب آماده کند می‌تواند برنده دربی باشد، حتی اگر یک تیم عقب بیفتد و بتواند از لحاظ روحی تیم را بالا بیاورد برنده دربی می‌شوند. شرایط استقلال خوب نیست اما نباید به این مسئله توجه کنند. روزهایی بوده که استقلال شرایط خوبی نداشته ولی برنده دربی شده است. دو عامل باعث برنده شدن در دربی می‌شود، اول اینکه یک تیم نترس بازی کند و دوم اینکه تیم خودش را از لحاظ روحی و روانی به خوبی آماده دربی کند.

درخشان در رابطه با موضوع مالکیت باشگاه نفت تصریح کرد: طبق آخرین جلسه‌ای که امروز در وزارت ورزش انجام شده و به من ساعت تقریباً ۳ که برای بازی می‌آمدیم نتیجه آن را اعلام کردند این بود که تصمیم گرفته شده باشگاه به جهانیان واگذار شود و قرار است او تغییرات مد نظرش را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.