شهرکرد-سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت به سمت نوآوری و خلاقیت در زمینه ورزش و جوانان یکی از دغدغه های مهم مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است.

حرکت به سمت نوآوری در ورزش یکی از دغدغه های چهارمحال است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی و سمن های جوانان با اشاره به آمادگی استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری مسابقات ملی و بین المللی گفت: آنچه که در حد توان و ظرفیت استان باشد برای برگزاری چنین مسابقاتی در اختیار خواهیم گذاشت.

وی افزود: حرکت به سمت نوآوری و خلاقیت در زمینه ورزش و جوانان یکی از دغدغه های مهم مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است.

امیری با اشاره به مسائل و مشکلات در حوزه جوانان گفت: در حال حاضر در بحث اشتغال فراگیر جوانان اقدامات قابل توجهی انجام شده است که سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات طرح های  اشتغال فراگیر  ۸۴۵ میلیارد تومان می باش که برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی اختصاص داده خواهد شد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: جوانان این استان در بحث اشتغال و مسکن مشکلات متعددی دارند که باید در این زمینه تصمیم گیری های اساسی و کلی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان امروز با پیشرفت های گوناگونی که در زمینه علم و تکنولوژی انجام شده از توانایی های بسیار بالایی برخوردار هستند که شرایط برای شکوفایی این استعداد ها باید فراهم شود.

امیری با اشاره به اقدامات قابل توجه سازمان های مردم نهاد گفت: باید به این سازمان ها برای پیشرفت و کارکرد بیشتر کمک های مالی و حمایتی صورت گیرد تا با توان بیشتر به اقدامات خود ادامه دهند.

سرپرست استانداری با اشاره به تاسیس خانه جوان در مرکز استان گفت: در حال حاضر ۳۰ خانه ورزش روستایی در دست ساخت و تکمیل هستند که تا کنون ۱۰ واحد راه اندازی شده و برای تکمیل ۲۰ واحد دیگر به اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری در استان گفت: سال هاست که این پروژه در دست احداث است اما تا کنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفته، که پیشنهاد می شود برای ساخت و تکمیل این پروژه به ۳ فاز ۵ هزار نفری تقسیم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.