کرج- رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از نخبگان ونظرات آنها در تصمیم گیری ها در دستور کار این شوراست و از کمیسیون های مختلف هم خواسته ایم به آن عمل کنند.

نظرات نخبگان در تصمیم گیری های شورای شهر کرج لحاظ می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمد نبیونی اظهار کرد: بهره گیری از نظرات نخبگان در موضوعات مختلف در کمیته های زیر مجموعه کمیسیون های شورای شهر تعریف شده و در برخی موارد عمل شده است.

وی افزود: برای نمونه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج کمیته های مختلفی را ذیل کمیسیون مربوطه شکل داده و در این مسیر از نظرات کارشناسان و نخبگان نیز استفاده می کند.

رییس شورای شهر کرج از راه اندازی اتاق فکر رسانه و روابط عمومی برای ریاست شورای شهر خبرداد و گفت: با شکل گیری این اتاق فکر از فعالان رسانه ای نقطه نظرات و تجربیات این قشر مورد توجه قرار خواهد گرفت و در مسیر تصمیم سازی ها استفاده خواهد شد.

اشتغال در صدر مطالبات مردم از شورای شهر

نبیونی در بخشی دیگر از صحبت های خود به جنس مطالبات مردمی از شورای شهر اشاره کرد و گفت: در ایامی که شورای پنجم کار خود را آغاز کرده بیشترین درخواست مردم از شورا مربوط به اشتغال بوده که سهمی ۷۵ درصدی را دارد.

وی ادامه داد: این درخواست به واسطه ذهنیتی است که مردم از به کارگیری در شهرداری دارند و این تصور را دارند که می توانند با ارائه درخواست در بخشی از شهرداری مشغول به کار شوند.

نبیونی نیازهای منطقه ای را دومین مطالبه مهم مردم از اعضای شورای شهر عنوان کردو  گفت:در این نیازهای منطقه ای درخواست هایی چون احداث سرعتگیر، ایجاد پل عابر، نظافت معابر وتوسعه فضاهای فرهنگی ورزشی قرار دارد.

وی در پایان تصریح کرد: گزارش از تخلفات رخ داده در سطح شهر اعم از ساخت وساز غیر مجاز نیز دیگر موضوعی است که شهروندان در مراجعه به شورای شهر آن را بیان می کنند و خواستار رسیدگی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.