سرمربی تیم فوتبال دورتموند اعتراف کرد تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت آن بازی همیشگی را ارایه نکرد.

سرمربی دورتموند: تیم ما فوتبال خوبی ارایه نکرد/ کمی بدشانسی آورده ایم

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان پتر بوش پس از باخت هفته گذشته برابر لایپزیگ و تساوی برابر آپوئل نیکوزیا در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستند برتری ۲ بر صفر خود را حفظ کنند و در نهایت بازی برابر اینتراخت فرانکفورت در هفته نهم بوندسلیگا را با تساوی ۲ – ۲  به پایان بردند.

پتر بوش، سرمربی هلندی دورتموند در پایان بازی گفت:" بازی بسته ای نبود. دو تیم فرصت‌های گلزنی بسیاری داشتند. وقتی دو بر صفر جلو هستی و فرصت‌های گلزنی دیگری هم داری، باید برنده بازی بشوی. ما متاسفانه نتوانستیم. فوتبالی را که می‌توانیم بازی کنیم، نشان ندادیم؛ به ویژه در بازیسازی از خط دفاع. با آن که ولف چسبیده به نوری کار می‌کرد، او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. ما فضاهای کناری را در اختیار داشتیم."

سرمربی سابق آژاکس درباره ترکیب تازه خط دفاع چهار نفری تیمش هم گفت:" ما ناچار بودیم از بسیاری از مدافعان‌مان چشم‌پوشی کنیم. از همه آنهایی که بازی کردند، قدردانی می‌کنم. چون می‌دانم وقتی مدت زیادی بازی نکرده‌ای، بازی نخست در این پست بسیار دشوار است؛ مثلا درباره "نون" و "یوله". بازیکنان جوان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

بوش درباره تعویض در خط دفاع پس از برتری دو بر صفر هم گفت:" فرانکفورت در این زمان از بازی بسیار قدرتمندتر بود و فرصت‌های زیادی داشت. ما می‌خواستیم قبل از گل دوم تعویض کنیم و یک مدافع واقعی را به تیم اضافه کنیم. یولیان هافبک است.  بازیکنان تا پایان بازی تلاش خود را می‌کنند و شاید کمی خسته هستند. ما در نهایت شانس هم نیاوردیم. نوری شاهین توپش را درست به تنها بازیکن روی خط فرانکفورت کوبید."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.