بجنورد-رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خدمات مخابرات را موجب ارتقای سطح رفاه اجتماعی در بین جامعه و کشور دانست.

خدمات مخابرات موجب ارتقای سطح رفاه اجتماعی در کشور شده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، دکتر عبدالرضا عزیزی در بازدید از گروه شرکتهای زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام با اشاره به فراگیر بودن اپراتور اول، گفت: هر ایرانی همان طور که از ابتدا با بیمه آشنا می شود، در حوزه مخابرات هم با همراه اول آشنا است، در واقع همراه اول جزو اولین هایی است که هر خانواده با آن آشنا می شود و بقیه در کنار آن قرار می گیرند.

وی همچنین به اقدامات همراه اول در زمینه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: همراه اول نشان داد فقط به دنبال کسب و کار خود نیست و در کنار آن به صورت پایه ای روی ارائه خدمات کار می کند.

وی افزود: این اپراتور عرق ملی بی نظیری نسبت به ایران دارد و سرمایه گذاری قابل توجهی در زمینه مسئولیتهای اجتماعی از جمله امنیت، امور اجتماعی، ورزش و ... انجام داده و در تمام ایران پوشش سراسری دارد.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس ادامه داد: با توجه به فعالیت های گسترده مجموعه مخابرات بویژه در حوزه همراه، اشتغالزایی بالایی هم ایجاد شده است که به عنوان بزرگترین و کلان ترین پروژه تولید اشتغال می توان از آن یاد کرد و با دعوت از مدیر عامل مخابرات ایران درجلسه کمیسیون اجتماعی مجلس قدردان این فعالیتها بود.

گفتنی است در ادامه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با دکتر مطهری معاون حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران دیدار کردند که دکتر مطهری ضمن ارائه گزارشی از خدمات گسترده مخابرات در سه حوزه تلفن ثابت ،همراه و دیتا بر لزوم ارتباط بیشتر و همکاری متقابل بین مجموعه مخابرات و همراه اول با نمایندگان مجلس بویژه همکاری با حوزه کمیسیون اجتماعی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.