وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش خودروسازی تنها ایران‌خودرو و سایپا خلق نشده‌اند و از آسمان نیامده‌اند و اتاق می‌تواند سومین خودروسازی کشور باشد که بنده از آن حمایت می‌کنم.

شریعتمداری: فقط ایران‌خودرو و سایپا در عالم خلق نشده اند

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشورمان اظهار کرد: دولت باید برود با سایر کشورها تفاهمنامه منعقد کند اما کسی که باید سرمایه‌گذار را به کشور بیاورد بخش خصوصی است و اتاق بازرگانی باید وارد شود و ارتباط خود را با سایر اتاق‌های دیگر کشورها برقرار نماید.

وی افزود: اتاق بازرگانی قبلا می‌گفت منابع ندارد اما اکنون وضعیت منابعش مناسب است و باید از این منابع استفاده کرده و خرج این کارها کند و توسعه فعالیت ایجاد کند و در بازارهای منطقه و دیگر بازارها حضور یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: فقط ایران‌خودرو و سایپا در عالم خلق نشده‌اند بلکه خود بخش خصوصی اتاق بازرگانی با تجمیع سرمایه‌های خود می‌تواند یک شرکت خودروسازی ایجاد کند و سومین آن باشد که بنده نیز از آن حمایت می‌کنم.

شریعتمداری تصریح کرد: من اجازه نمی‌دهم که فردی با سوء استفاده از اسم تعاونی و اسم بخش خصوصی جلو بیاید و خود همیشه رئیس باشد من آن را به هم می‌زنم و اجازه نمی‌دهم که بخش خصوصی غیر واقعی به این شکل وارد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.