تیم فوتبال نوجوانان ایران که با ارائه بازیهایی قابل قبول خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسانده بود، با شکست برابر تیم اسپانیا از دور مسابقات کنار رفت.

شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر اسپانیا/ وداع شاگردان چمنیان با جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی نوجوانان از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه به مصاف تیم اسپانیا رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید. سعید کریمی(۶۹) برای ایران و رویز(۱۳)، سرخیو گومز(۶۰) و تورس(۶۷) برای اسپانیا گل زدند.

بازی در نیمه نخست کاملا در اختیار اسپانیا بود. ماتادورها با استفاده از اشتباهات مدام بازیکنان ایران و بازی تدافعی آنها، بارها دروازه ایران را تهدید کردند که یکی از این توپها در دقیقه ۱۳ به گل تبدیل شد.

این تیم اروپایی در نیمه اول بسیار منسجم و هماهنگ بازی کرد و بارها دروازه ایران را تهدید کرد. در مقابل ملی پوشان کشورمان نیز از نام بزرگ اسپانیا ترسیده بودند و نمایش دیدارهای گذشته را نداشتند و با اعتماد به نفس پایینی کار را دنبال کردند.

در نیمه دوم اما شرایطی کمی متفاوت شد و شاگردان عباس چمنینان با اعتماد به نفس بیشتری به سمت دروازه حریف حمله کردند اما در دقیقه ۶۰ شوتی تماشایی گومز برای دومین بار دروازه ایران را باز کرد تا کار سخت شود.

درحالی که نوجوانان ایران برای جبران گل های خورده تلاش می کردند این اسپانیا بود که در دقیقه ۶۹ به گل سوم رسید. دو دقیقه بعد سعید کریمی یکی از گل ها را جبران کرد اما تیم ایران در ادامه نتوانست گل های بیشتری به ثمر برساند و در نهایت با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفت و به جمع چهار تیم برتر جام جهانی راه پیدا نکرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.