کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات وسیع و قابل توجهی در قصرشیرین و خسروی برای اسکان و تردد زوار اربعین حسینی انجام شده است.

اقدامات انجام شده برای زائران اربعین در مرز خسروی قابل توجه است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه از  پروژه ها و موکب های اربعین در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی  بازدید کرد.

وی در ابتدا از پارکینک‌های ساخته شده و در حال احداث مرز خسروی بازدید کرد و سپس با حضور در درمانگاه شبانه روزی سیار که برای رفاه حال زائرن حسینی در مرز خسروی احداث و تجهیز شده دیدن کرد.

علما در این بازید با تقدیر از تلاشهایی که برای تکمیل زیر ساخت ها در مرز خسروی انجام شده، گفت: با توجه به  اینکه مدت کوتاهی از تأیید اعزام زوار از مرز خسروی می گذرد فعالیت های عمرانی خوبی در این منطقه انجام شده و مرز از نظر امکانات رفاهی برای تردد زوار آماده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود : امسال  پس از سالها آرزوی مردم این دیار به حقیقت پیوست و دوباره با برقراری امنیت در مرزها تردد زوار از مرز خسروی از سر گرفته شد.

وی اظهار داشت:  اقدامات وسیعی در قصرشیرین و  خسروی برای اسکان و تردد زوار اربعین حسینی انجام شده است.

وی افزود: این اقدامات بی سابقه  ظرفیت  و سرعت بالایی را در اسکان، پذیرایی و عبور و مرور زوار  را در مرز خسروی مهیا کرده است.

امام جمعه کرمانشاه   از همه دست اندکاران و خادمین اربعین  از جمله سپاه، هلال احمر، فرمانداری قصر شیرین، مرزبانی و غیره تشکر و از "جعفر همتی"  مشاور عالی استاندار تقدیر و تشکر  ویژه به خاطر مدیریت و تلاش مجدانه در این کار عظیم به عمل آورد.

وی همچنین در ادامه سفرش به منذریه عراق رفت تا از امکانات موجود در منذریه و گیت‌های نصب شده در آنجا برای رفت و آمد زائران بازدید کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.