کرمان - سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان از اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای هدایت آب سد نساء بم و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به شهرستان‌های شرقی خبرداد.

اختصاص اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی برای هدایت آب سد نساء بم

به گزارش قدس آنلاین، حسین‌زاده‌ مهرابی در بازدید از مناطق حادثه‌دیده از سیل پارسال در شرق استان کرمان گفت: با توجه به اینکه سیل سال گذشته بر اثر سرریز شدن خسارت زیادی را در پی داشت، بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای هدایت آب این سد و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به شهرستان‌های شرقی اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان ریگان دراین بازدید با یادآوری اینکه بر اثر سیلاب ناشی از سر ریز سد نسا، پارسال دو روستا زیر گل و لای مدفون شد، افزود: در صورتی که برای مهار این سیلاب در سال جاری برنامه‌ریزی صورت گرفته نشود، شهرستان ریگان دچار خسارت می‌شود.

باقری همچنین با اشاره به اینکه ریگان کانون ریزگردها در استان کرمان است ، خواستار راه‌اندازی ایستگاه سنجش ریزگردها در آن هستیم.
تخصیص پنج دستگاه بولدوزر برای ایجاد دایت‌های حفاظتی در اطراف روستاها، تخصیص اعتبار برای حفاظت یک قلاده پلنگ ایرانی، خودروی کمک‌دار برای امدادرسانی در مناطق صعب‌العبور بودن از دیگر مصالبات فرماندار ریگان از مدیریت بحران استانداری کرمان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.