کرمان - ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان جهت به کارگیری مردم به عنوان دیده بانان دستگاه قضایی، فراخوان داده است.

فراخوان جذب دیده بان های مردمی پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به بازتاسیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و لزوم به کارگیری مردم به عنوان دیده بانان دستگاه قضایی، این ستاد برای جذب دیدبان های مردمی پیشگیری از وقوع جرم فراخوان داده است.

بر اساس این گزارش، جهت بازتاسیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم و استمداد از آحاد مردم استان، سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) با قابلیت های ثبت نام متقاضیان عضویت، گزینش، سازماندهی، آموزش (مجازی)، دریافت گزارشات اعضاء و ارسال آن برای دستگاه‌های ذی ربط، طراحی و آماده بهره برداری شده است.

لازم به ذکر است: اعتقاد به قانون اساسی، اعتقاد به لزوم اصلاح جامعه و نداشتن سابقه محکومیت کیفری از جمله شرایط عضویت در این سامانه به آدرس  WWW.SAJAM.ADLIRAN.IR است.

گفتنی است تاسیس بزرگترین تشکل مردمی (شبکه اجتماعی) قوه قضائیه با قابلیت نقش آفرینی برای آحاد و اقشار جامعه و جلب مشارکت عامه مردم و انسجام بخشیدن به تلاش های مردمی و نهادهای مدنی کشور برای اصلاح جامعه، از مهم ترین اهداف ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.