کرمان - مسعود نکویی آهنگساز کرمانی ، در چهارمین دوره رقابتهای بین المللی آهنگسازی کرال مردان komos ایتالیا عنوان چهارمی را به خود اختصتص داد.

آهنگساز کرمانی رتبه چهارم رقابتهای بین المللی آهنگسازی کرال ایتالیا را بدست آورد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود نکویی آهنگساز کرمانی، در چهارمین دوره رقابتهای بین المللی آهنگسازی کرال مردان komos  ایتالیا در مرحله پایانی خود با ١٠ آهنگساز راه یافته به مرحله نهایی این رقابتها، از کشورهای ایتالیا، آمریکا، ایران، استرالیا، ژاپن، نیوزلند، اندونزی، پرتغال، کانادا و انگلستان رقابت کرد و در پایان عنوان چهارمی این جشنواره را به دست آورد.

در این فستیوال، مسعود نکوئی بعنوان تنها آهنگساز شرکت کننده از ایران حائز رتبه چهارم شد که تنها با یک رای اختلاف با رتبه سوم در این جایگاه قرار گرفت.

نظر به کیفیت آثار در بخش نهایی آثار این آهنگساز ایرانی نیز در نشریه آلتره دیزیونی ایتالیا منتشر خواهد شد.

مسعود نکوئی با ارائه پارتیتور آهنگهای کرال آکاپلا پلی فنیک  خدای ناخدا و همای رحمت و یوسف گمگشته در این رقابت بین المللی شرکت کرد و پارتیتور خدای ناخدا از دید داوران شایسته رتبه دوم و پارتیتور همای رحمت شایسته رتبه سوم شناخته شد اما در مجموع سه پارتیتور در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در این رقابتها آهنگساز ایتالیا به رتبه نخست، آهنگساز ژاپن به رتبه دوم و آهنگساز نیوزلند به رتبه سوم و مسعود نکوئی از ایران به رتبه چهارم دست یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.