رزمندگان محور مقاومت شب گذشته عملیات گسترده ای را در محور بادیه شرقی سوریه آغاز کرده اند.

عملیات ضربتی محور مقاومت در بادیه شرقی سوریه

به گزارش قدس آنلاین، رزمندگان محور مقاومت شب گذشته عملیات گسترده ای را در محور بادیه شرقی سوریه آغاز کرده اند.

بنابر این گزارش، عملیات با مشارکت رزمندگان حزب الله، بسیح مردمی سوریه و لشگر فاطمیون تحت فرمان مستشاران نظامی ایرانی برای پاکسازی مناطق آلوده به حضور داعش آغاز و همچنان ادامه دارد.

کانون نبردها در دو منطقه تی ۲ و تی ۳ واقع در حاشیه شرقی بادیه استان حمص سوریه و نزدیک مرزهای این کشور با عراق قرار دارد که طی حملات رزمندگان دو پایگاه محل استقرار داعش هدف قرار گرفته و بطور کامل پاکسازی گردید.

در جریان حمله نیروهای محور مقاومت تروریستهای داعش پس از اعزام دو عامل انتحاری و انهدام انها پیش از هر گونه تحرکی، فرار را بر قرار ترجیح داده اما با آتش موشکهای ضد زره و توپخانه رزمندگان همگی انها به هلاکت رسیده اند.

بر اساس آمارهای اولیه تلفات داعش در این حملات تا کنون بیش از ۲۲ کشته و انهدام دستکم ۵ دستگاه زرهپوش و خودروی تاکتیکال بوده است.

لازم به ذکر است که عملیات نیروهای محور مقاومت در بادیه شرقی سوریه تحت عنوان عملیات بزرگ فجر طی سه مرحله به اجرا درامده و تا کنون به پاکسازی کامل استان سویداء در جنوب شرق، بیش از ۹۰ درصد مساحت بادیه دمشق و حمص و بخشهای قابل توجهی از مناطق بیابانی نزدیک مرزهای این کشور با عراق منجر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.