حاشیه های تمرین خونه به خونه باعث شده تا سرمربی این تیم در آستانه جدایی قرار بگیرد.

چاقوکشی در تمرین تیم خونه به خونه/ نکونام در آستانه جدایی

به گزارش قدس آنلاین، خونه به خونه بابل ابتدای هفته موفق شد در ادامه روند خوب خود آلومینیوم اراک را شکست دهد تا با ۱۶ امتیاز به رده های بالای جدول نزدیک شود. با این وجود اما خلق حاشیه های جدید در کنار این تیم باعث شد تا تمرین روز دوشنبه بابلی ها نیمه تمام باقی بماند.

در شرایطی که قرار بود تمرین این تیم پشت درهای بسته برگزار شود، در ابتدای تمرین سرپرست خونه به خونه در حال مذاکره با نکونام برای دریافت مجوز حضور لیدرها در محل تمرین بود که ناگهان لیدرهای این باشگاه وارد محل تمرین شدند.

در شرایطی که جلسه فنی در داخل رختکن در حال برگزاری بود، حضور لیدرها با اعتراض و فحاشی به مجتبی رمضانی و روح الله باقری بازیکن خونه به خونه همراه شد تا جو رختکن این تیم متشنج شود. دامنه این درگیری ها به مهدی هاشمی نسب کشیده شد و بعد از درگیری ها و چاقو کشی از سوی لیدر ها در محل تمرین بازیکنان و اعضای کادرفنی محل تمرین را نیمه کاره رها کردند.

بعد از این اتفاقات هر چند قاسم حسن زاده اعلام کرد که نکونام به کار خود ادامه خواهد داد و با سرمربی این تیم رابطه برادرانه دارد اما شنیده ها حاکی از این است که نکونام قصد دارد تا به همراه دستیاران خود از سمت سرمربی گری خونه به خونه بابل کناره گیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.