کرمانشاه- استاندار دیاله از تلاش این استان برای برگزاری مناسب مراسم اربعین خبر داد و گفت: تمام توانمان را برای برگزاری این مراسم به کار می‌گیریم.

تمام توانمان را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی به کار می‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین، مثنا علی مهدی امینی امروز دوشنبه در نشست با استاندار کرمانشاه به منظور کسب آمادگی برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی، گفت:  دوستان حاضراز روابط خوب دو استان دیاله و کرمانشاه در طول یه سال گذشته اطلاع دارند.

وی افزود: این روابط بیشتر در راستای بازگشایی دروازه مرزی مندنی و همکاری و تلاش ما و استاندار کرمانشاه باعث شد به نتیجه برسیم.

استاندار دیاله از بازوند به خاطر تلاش در تقویت و توسعه روابط دو استان تقدیر کرد و گفت: موضوع امروز ما در خصوص بحث اربعین است اما در خصوص حجم روابط پس از زیارت اربعین طی دیداری مطرح می کنیم.

وی افزود: همه نقش جمهوری لسلامی ایران در استان دیاله را می دانند و این یک واقعیت است. همچنین نقش دوستان ما در پیگیری مسائل سیاسی منطقه مشهود است.

این مسئول تاکید کرد: من به نیابت از همه دوستانم از کل دوستانی که در مسائل سیاسی و امنیتی کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم زیارت اربعین به خیر و سلامتی به پایان برسد. لذا هماهنگ  بفرمایید که سطح امنیت و هماهنگی و مدیریت استان ما را بشناسند.

استاندار دیاله تاکید کرد:  برای ما مایه شرف است که در خدمت زائران امام حسین (ع) باشیم.

وی از تشکیل کمیته اداری و امنیتی در استان دیالی برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در اربعین حسینی امسال خبر داد و تصریح کرد: قطعا هدف ما پیروزی و انجام خوب این زیارت است و تمام توانمان را برای این کار خواهیم گذاشت.

امینی در پایان گفت: آرزو می کنم که پس از اتمام این جلسه یک جلسه کوچکتر هم برگزار شود که بتوانیم در مورد مسائل فنی در آنجا بحث کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.