سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۷۹۱ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

۷۹۱ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، بهروز اسودی صبح امروز در هشتاد و دومین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: واحدهای متقاضی برای دریافت تسهیلات رونق تولید تنها تا ۱۵ آبان ماه فرضت دارند تا در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۷۹۱ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند افزود: این واحدها به بانک‌های عامل در استان سمنان معرفی شدند که منوط به تکمیل مدارک موردنیاز بانک بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۵۵ واحد تولیدی در بخش صنعت فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: ۵۳۶ واحد باقی‌مانده در بخش کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

وی با تأکید بر اینکه درمجموع یک هزار و ۳۳۸ واحد تولیدی در استان سمنان برای دریافت این تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند یادآور شد: تاکنون ۶۲ واحد تولیدی موفق به دریافت این تسهیلات به ارزش ۲۸۵ میلیارد ریال شدند.

اسودی با تأکید بر لزوم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اذعان کرد: در این جلسه کارگروه درمجموع ۵۶ طرح در بخش‌های صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی رونق تولید و ایجاد اشتغال را ازجمله اهداف مهم این کارگروه اعلام کرد و گفت: با ارائه تسهیلات به واحدهای مذکور بالغ‌بر ۲۷۸ نفر صاحب شغل می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ۴۱ طرح در بخش کشاورزی و ۱۵ طرح در بخش صنعتی است که درمجموع ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.