سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بکارگیری نخبگان در عرصه‌های مهم در کشور و استان ضروری است و باید به تمام ظرفیت‌ها توجه جدی شود.

ضرورت بکارگیری نخبگان در پست‌های مدیریتی در کردستان

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا فایق رستمی شامگاه یکشنبه در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل استان، احزاب سیاسی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی کردستان که با محوریت «نقش شایسته سالاری در توسعه استان» در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات از اهمیت بالایی برخوردار است و با اشاره به اهمیت شایسته‌سالاری از دیدگاه قرآن کریم، عنوان کرد: اگر همه استان ما و تمام استان‌های ایران زمین طلا و نقره شود بدون دانشمند و نخبه ارزشی ندارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این ثروت‌ها زمانی ارزشمند است که یک دانشمند روی منابع و استعدادهای خدادادی کار کند و بستر عمران و آبادانی را فراهم سازد.

رستمی تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای انتخاب مسوولان نشان و سند مردم‌سالاری واقعی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه یقین داریم که مردم، مسوولان و برنامه‌های ما بر همه نظام‌های دنیا برتری دارند، گفت: چون اصل مشورت در نظام ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انبیا فقط برای دعوت به دین انتخاب نشده‌ و ارتقای زندگی انسان‌ها در حوزه‌های مختلف با ارشاد و راهنمایی از دیگر رسالت‌های پیامبران بوده است.

رستمی گفت: در شرایط حساس کنونی جهان که با چشم خود می‌بینیم منطقه بیش از هر زمان نیازمند وحدت بصیرت و هوشیاری است.

وی با بیان اینکه اختلاف مهم‌ترین دلیل نابودی دولت و نظام‌ها است گفت: امروز بیش از ۳۷ سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد که به واسطه برکت وحدت، روز به روز شاهد تقویت و رشد آن در بخش‌های مختلف هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری توجه به رفع برخی مشکلات اساسی در استان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مسوولان ما باید با حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری بستر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار امسال را فراهم سازند.

رستمی اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی ما در استان موضوع بیکاری است که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های استان موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود، اظهار داشت: کارهایی زیرساختی در استان فراهم شود تا درجه اول خشنودی خداوند در پایه دوم مجد و عظمت نظام و خشنودی مردم فراهم شود.

به گفته نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، بکارگیری نخبگان در عرصه‌های مهم در کشور و استان ضروری است و باید به تمام ظرفیت‌ها توجه جدی صورت بگیرد.

رستمی خاطرنشان کرد: مردم کردستان همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته و این حضور همیشگی رسالت مسوولان را در برابر این مردم افزایش داده است.

وی افزود: مسوولان باید بیش از پیش با توجه به نقاط محروم جامعه و توسعه این مناطق بستر مشارکت مردم را در عرصه توسعه و امنیت استان فراهم سازند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به برخی مباحث مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا گفت: مزخرفاتی که ترامپ در مورد ملت ایران به ویژه سپاه پاسداران گفت اهانت به کل ایران بود.

رستمی اضافه کرد: اگر ترامپ دیوانه و کم عقل سپاه را که ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی است مورد اهانت قرار داده است به خاطر اقتدار این نیروی مردمی و گوش به فرمان رهبری است.

به گفته وی، تضعیف سپاه تضعیف همه ملت ایران است و سخنرانی دور از منطق و اخلاق ترامپ واقعا توهین به ملت ایران است و ما آن را محکوم می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.