سرمربی فعلی پارس جنوبی و بازیکن پیشین پرسپولیس به ذکر خاطره ای جالب از محرومیتش بعد از دربی پرداخت.

ماجرای محرومیت ۶ ماهه مهدی تارتار به خاطر توصیه فیروز کریمی!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار با ذکر یک خاطره درباره درگیری اش در دربی با محمد نوازی و محروم شدندش گفت: بعد از آنکه درگیری‌ها به پایان رسید ذهن من خیلی مشغول بود و نگران محرومیت‌ها بودم. در بازگشت به منزل تلفن همراهم زنگ خورد و فیروز کریمی در آن‌سوی خط به من گفت اصلاً نگران و ناراحت نباش. من صحنه درگیری‌ها را دیدیم، تو در کمیته انضباطی بگو من برای اینکه این دو دوست خوب یعنی نوازی و استیلی را از هم جدا کنم وارد معرکه شدم و لگدم به کمر نوازی خورد.

وی گفت: خود من هم خیلی بعد از درگیری یادم نبود که چه حرکات و رفتارهایی داشتم و در روزی هم که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفتم، وقتی از من خواسته شد از خودم دفاع کنم، من هم توصیه فیروز کریمی را به کار بستم و داستان او را تعریف کردم و گفتم برای وساطت وارد زمین شدم و لگدم به کمر نوازی خورد. وقتی این حرف‌ها را زدم بازیکنان از خنده منفجر شدند. علی انصاریان و رهبری‌فر قهقهه زدند.

سرمربی فعلی پارس جنوبی گفت: مسئول کمیته انضباطی هم گفت ما می‌خواستیم تو را کمتر محروم کنیم اما به دلیل دروغی که امروز گفتی دو برابر محرومت می‌کنیم و این‌گونه ۶ ماه محروم شدم. وقتی فیلم درگیری را دیدم تازه یادم آدم که چقدر مشت زده‌ام. به آقا فیروز زنگ زدم و گفتم چرا چنین توصیه‌ای به من کردی، او هم به من گفتم مهدی جان می‌خواستم کمکت کنم اما نشده، به‌هرحال چوب معلم است دیگر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.