رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار در شهر تهران برهمین اساس با هماهنگی شهردار تهران قرار است ستادی تحت عنوان ستاد درآمدهای شهرداری تهران تشکیل شود.

تشکیل ستاد درآمدهای شهرداری

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی در پایان شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز عباسعلی باقری مدیر آموزش و پرورش شهر تهران گزارشی از روند فعالیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی و نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش شهر تهران ارائه کرد و در ادامه نیز اعضای شورای شهر تهران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی به نوسازی مدارس و مشکلات پیش رو در این بخش اشاره کرد و گفت: در این زمینه موارد و موانعی وجود دارد که امیدواریم با توجه به تاکید شورای شهر تهران به مدیریت یکپارچه شهری این موارد و مشکلات مرتفع شود.  

هاشمی با اشاره به مدیریت یکپارچه شهری افزود:‌ در این بخش باید مدیران دولتی برخی از فعالیت‌های خود را به شهرداری بسپارند که این در قانون نیز تاکید شده است.  

رئیس شورای شهر تهران در ادامه برگزاری جلسه اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران اشاره کرد و گفت: این جلسه صبح امروز برگزار شد که بیشتر شبیه یک صبحانه کاری بود. البته در این جلسه موارد و مسائل مختلفی مطرح شد که از آن جمله می‌توان به تشکیل ستادی برای درآمدهای شهرداری تهران اشاره کرد.

هاشمی افزود: در این جلسه ۳ تن از معاونین شهردار حضور داشتند که نکات خود را مطرح کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی دیگر از مواردی که در جلسه امروز با شهردار تهران بررسی شد حضور  اعضای شورای شهر تهران برای بازدید از مناطق و سازمان‌ها و دستگاه‌های شهرداری بود که در این زمینه نظرات و پیشنهادات اعضا مطرح شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات بعدی صبحانه کاری اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران خبرنگاران نیز می‌توانند حضور پیدا کنند، منعی برای حضور ندارند و قاعدتا هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد.  

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.