کرج- دبیر هیئت جودو استان البرز از فراهم شدن زمینه احداث خانه جودو این استان با جذب اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی خبرداد.

خانه جودو البرز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس سلگی اظهار کرد: جلسه هیئت رییس جودو استان برای بررسی تقویم ورزشی تدوین شده تا پایان سال روز گذشته برگزار شد و در این جلسه بر احداث خانه جودو به عنوان اولویت اول این رشته ورزشی تاکید شد.

وی افزود: باتوجه به مصوب شدن بودجه لازم برای احداث این فضای ورزشی اختصاصی هفته آینده مناقصه مربوط به آن برگزار خواهد شد و عملیات اجرایی به زودی آغاز می شود.

سلگی با بیان اینکه خانه جودو استان البرز در زیر بنای ۲۸۰ متر در مجموعه شهید کیانپور احداث می شود گفت: برای خانه جودو البرز فضای تمرینی واداری دیده شده ضمن آنکه بخشی از آن برای اسکان ورزشکاران اختصاص خواهد یافت.

دبیر هیئت جودو استان البرز تصریح کرد: این فضای ورزشی قابلیت افزایش متراژ را دارد و در صورتی که نیاز به توسعه باشد برای آن فضا دیده شده است.

سلگی با تاکید براینکه بهره برداری از این خانه می تواند روند حرکتی جودو استان را شتاب ببخشد گفت: چند سالی است ساخت خانه جودو را دنبال می کنیم و حتی دو سال پیش فونداسیون این سالن ریخته شد اما نبود اعتبار لازم سبب شد کار مسکوت بماند.

وی در پایان گفت: توقع جامعه جودو استان البرز تسریع در روند احداث این فضای ورزشی است و امیدوارم این بار با جذب اعتبار لازم این پروژه ورزشی به سرمنزل مقصود برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.